Gå til innhold

Siste romantisk gest

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det ble slutt mellom meg og kjæresten for en drøy måned siden, hun var ferdig med meg og jeg var ikke ferdig med henne.

Det hun klagde på en del igjennom årene, var at jeg ikke var romantisk nok, var det i starten men det dabbet av.

Nå er det jo definitivt helt over, og jeg har ingen sjanse til og vinne henne tilbake, den er iallefall minimal. Tenkte jeg skulle dra hjem til henne før hun sluttet på arbeid ikveld, stille opp med en god middag, en flaske vin og et lite kort fra meg, som inneholder det at jeg syntes hun fortjener denne siste romantiske gesten.

Er dette en god ide?

Jeg skal ikke være til stede når hun kommer hjem, bare middag, lys og kortet.

Anonym poster: cb64a672093c10f74221ad3f19822f40

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gjør det! Hva har du å tape?

Anonym poster: feae40f48c51c651a981337c4d90771f

• Liker 1
Skrevet

Punkt 1: jeg hadde blitt sur om noen låse seg inn hos meg uten tillatelse.

Punkt 2: det er mandag. Jeg drikker ikke vin på hverdager - i allefall ikke alene!

Punkt 3: tenk om hun ikke kommer rett hjem fra jobb og lyset brenner ned hele kåken?

Jeg hadde ikke blitt glad! Kjøp heller blomster og lever de på døren :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Gjør det! Hva har du å tape?

Anonym poster: feae40f48c51c651a981337c4d90771f

Et rent rulleblad.

Anonym poster: 8c926a00a837aef22f51867a03772484

• Liker 1
Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Hadde jeg vært helt over en eks og han hadde funnet på noe slik så hadde jeg blitt kjempesur! Synes ikke det er en god ide! Send henne heller blomster og takk for tiden dere hadde sammen eller noe i den duren :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er absolutt en fin tanke, men en dårlig idè. Har vært igjennom det samme med min eks kjæreste og hans forsøk ble bare for desperate for min del. Jeg tenker heller det at du burde leve livet ditt og vise henne hvor fantastisk bra du er, uten å virke needy. Det er så mye bedre (og ikke minst irriterende) å se en eks kjæreste som klarer seg bra uten meg enn en som prøver og prøver. Selvstendighet er så viktig!

Anonym poster: 5fbe5c201303ab3a5c52e20598f7dcdd

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...