Gå til innhold

40år,singel og utlandsk

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har jeg en sjanse,ute i verden.har dårlig selvtillit og selvbilde. Kan jeg finne en snill og kjekk mann som virkelig bryr seg om meg.Har hørt i alle de årene jeg var i forhold at han er den eneste som kan være sammen med meg ingen andre ville ha gjort det.jeg kom meg ut av forholdet men med ganske sjør selvbilde og noe ødlagt psyke.jeg vet jeg vil bli helt bra psykisk sett hvis jeg hadde hatt noen å være glad i og noen var glad i meg for den jeg er og som støttet meg istedet for å dra meg ned.jeg er egentlig ikke stygg ikke vedig kort heller ikke dum heller kun jeg selv som synes det tiltider..

Jeg kunne aldri i livet bli sammen med en fra det landet jeg kommer fra mer., altså pakistan.de er så slemme, ihvertfall de jeg har sett rundt meg iform av x mann, far bror fetter og andre de har så dårlig kvinne syn.jeg må kanskje leve alene men hva tror dere kan en voksen utlandsk dame fotsatt finne seg en snill mann/venn for livet ??

Anonym poster: 086a56f523c54762e8e56ac3e8b57978

Anonym poster: 346ffa8a525e6d9ae0aa626ed8e86227

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det tror jeg :)

Anonym poster: 413eec9370fb7f1d8b462d4eef548269

AnonymBruker
Skrevet

Litt dumt spørsmål kanskje men jeg går ikke på barer utesteder.hvor kan jeg finne denne mannen.noen forslag?

Jeg har et barn har det noe å si for jakten på den snille mannen?

Anonym poster: eacc65c8ae5dffaf66ea7dfcfd69f703

Skrevet (endret)

Internett?

Hva med organisasjonsarbeid.

Kurs av forskjellige slag

De fleste damer på 40 år har barn.

Endret av Alice123
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke på internett dating kan havne med enda en fiasko igjen selvom han xmannen kom ikke fra dating side men var importert fra pakistan og foreldrene hadde valgt han denne gangen vil jeg finne den rette på en normal måte men vet ikke helt ennå hvor?

Noen forslag til organisasjoner?

Jeg har levd i fangenskap fra tenårene til nå nylig, så jeg vet lite om sånne ting.

Skrevet (endret)

Hmmm.... Det er litt vanskelig å si. Hvor i landet bor du?

Jeg vet om noen som møttes via Røde Kors, men da er man vel avhengig av at det er en viss størrelse på lokalorganisasjonen.

Hva med kurs? Språkkurs (fransk, tysk, italiensk, etc), matkurs, dansekurs, etc. Folkeuniversitetet har mange forskjellige kurs med forskjellige lengde og prisklasser (link)

Eller trening. Har lest det er mange som finner hverandre gjennom noe som heter "Tjukkasgjengen" (link og link). Det er en gjeng mennesker som organiserer seg gjennom internett (hovedsakelig facebook, tror jeg) så møtes de og går på turer.

Så har jo DNT (Den Norske Turistforeningen) fellesturer i forskjellige vanskelighetsgrad, aktiviteter og lengde (link).

Selv møtte jeg mannen min på jobben.

Ønsker deg lykke til! :)

Endret av Alice123
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner med utenlandsk utseende er veldig populære blant norske menn! Jeg ville gitt meg selv en skikkelig make over. Fokusert på meg selv eg mitt selvbilde og bygget opp selvtillit. Synes tipsene du har fått om kurs og organisasjonsarbeid er gode. Det gir en selvtillitsboost å mestre noe nytt. Og kanskje trening om du ikke allerede gjør det? Det gir et roligere og mer behagelig indre.

Internettdating trenger ikke være så dumt, men lytt godt til magefølelsen og treff bare de du virkelig ønsker å treffe. Det vil bli mange bom, men ta det som øvelse! Som på amerikansk film! De dater masse.

Lykke til! :-)

Anonym poster: ca5b4b18c282d6dbc770581712c36061

AnonymBruker
Skrevet

såklart kan du det! :)

Anonym poster: 2da4a4e1cc0db8507ace492769386fbe

AnonymBruker
Skrevet

Takk for alle svar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...