Gå til innhold

TilBords i Trondheim

LineAA

Anbefalte innlegg

Hei,

er det flere trønderbærter/tanter(!?) som skal på bryllupsmesse til TilBords i morgen kveld? :P

Vi skal, er veldig spent...føler vi ikke er helt i mål ang. ønskeliste og håper vi får noen gode tips! Sliter litt m å ønske oss noe vi virkelig trenger/ønsker oss, og ikke bare for at d er kjekt å ha...flere som har samme "problem"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal... Lurer på om det blir mange der...

Vi har satt opp liste der, men håper vi får satt opp noen flere ønsker slik at det blir i litt flere prisklasser. Vil ikke at gjestene våre skal få helt prestasjonsangst og lommebokvondt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert bare å stikke innom en TilBords-butikk VesleBråka...vi fikk info da vi tilfeldigvis var innom.

Det starter visst i 19-tiden i morrakveld, såvidt jg har forstått er dette etter arbeidstid og bare bryllupsfolk der :-)

Sikkert mye folk, og kan kanskje bli litt kaotisk...men vi skal ihvertfall prøve :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk brev fra dem etter at jeg hadde satt opp liste hos dem for en stund siden. Tror påmeldingsfristen er gått ut nå dessverre, men du kan jo ringe og høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal.............

Har satt opp en del på ønskelista, men alltids kjekt med mere info......

..............hmmmmmm, lure - lure på hvem av dem Isiselin er!?!?......... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho: Da får vi undre oss begge to! Kanskje jeg får gjøre sånn som på Bryllupsmessen på Britannia...lytte etter dialekt som ligner på min! :ler2:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lik og lik, Fru Blom :-)

Har ikke du et snev av Br.sund i dialekta da?

Vel, det blir spennende å se om vi "oppdager" hverandre :-)

Å husk, jeg har sett bilder på din hjemmeside............. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lik og lik, Fru Blom :-)

Har ikke du et snev av Br.sund i dialekta da?

Vel, det blir spennende å se om vi "oppdager" hverandre :-)

Å husk, jeg har sett bilder på din hjemmeside............. :wink:

:riste: Det er mannen som er skaptrønder og nestenbrønnøysunding. Jeg er jo ekte Mosjø/Øy-væring jeg...

Dessuten: Iiiik! Du har sett bile av meg! :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fører Wedgwood i allefall.

Var akkurat passe med folk der og god stemning.

Greit å ta seg en tur for vi fikk ført opp tre nye ting på gavelisten og forandret farge på frokostserviset vi ønsker oss.

Og sist men ikke minst..........vi vant middagsservise til 6 personer!!!! :sjarmor:

Feil servise i forhold til det vi har på ønskelisten, men vi skulle få bytte det og det skal vi gjøre på lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldiggrisen!!!! :tunge1: Vant ikkeno, vi! Ingen som trakk nummer 17!! Teite trekkere! Jaja...var jo mye fint i den posen med smågaver i også da... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen,

gårsdagens arrangement var bra synes jg. Ikke så mye folk som jg hadde frykta heller...

Litt rart å gå der å vite at d var KG-damer i lokalet :-)

Vi vant heller ikke noe, men dro tidlig oxo vi da!

Men den pizzarulla fra EvaSolo og glassene var jo kule da!

Tror dere man kan få bytta d vi fikk fra Hardanger? Vi samler på Ramona, og d hadde jo vært kjekt å fått d...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi fikk byttet til Ramona, ja... Gikk veldig greit, det... Bare spør dem. :)

Lurer på hvem av dem du var og om jeg la merke til deg... :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tunge1: deg også, serru!!

Pizzahjulet var i grunnen som bestilt for vårt pizzahjul knakk sammen og ville alldeles ikke funke mer sist lørdag! Ellers var Hardangerskjeen fin og likeså Alvar Aalto-skålen. Glassene så litt "corny" (min manns ord) ut med de digre hjertene nederst, men de var i grunnen søte de også. Følte meg ikk som en taper selv om jeg ikke vant noe på nummer 17. Dumme MissG "stjal" vår premie! :tunge1::ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Ville du ha den du da? :ler:

Jaja, alle kan ikke vinne bestandig (sa hun litt blærete) :hoho:

Skålen var kjempefin til smågodte vårt :sjarmor:

Pizza blir det til middag i morgen for å teste det pizzahjulet :ler:

Glassene hadde vi fått tidligere. Min mann synes de ligner vaser og de kan jo brukes til det, men vi skal a champagne i dem når vi kommer ut av kirken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...