Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dersom du skal skille deg ut er det mye lettere å selv kontakte de menn du liker ;) Allerede der ligger du nok milevis forann mange av de andre damene.

Mener du det er positivt at en dame kontakter en mann hun liker? Jeg er redd for å gjøre det, føler meg klengete da. At han ser på meg som lett tilgjengelig, og ikke så interessant.

Anonym poster: c0744dd20f046e7287b0a8c917889a99

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager, men kjoler som består av 95% polyester er sjelden stilige. Det hjelper ikke om snittet er greit om stoffet er horribelt.

• Liker 2
Skrevet

Mener du det er positivt at en dame kontakter en mann hun liker? Jeg er redd for å gjøre det, føler meg klengete da. At han ser på meg som lett tilgjengelig, og ikke så interessant.

Sånn i motsetning til vanskelig tilgjengelig og lite villig til å snakke med han liksom? ;)

Føler du det som klengete når noen du liker kontakter deg? Det blir vel kun klengete dersom der er noen man ikke liker og som ikke gir seg. De fleste blir nok glad dersom andre snakker med dem, menn også :) og veldig få vil nok se på det som lett tilgjengelig. Trenger ikke kaste deg over de da men. Mange menn er dårlig på hint uansett, så det enkleste er ofte det beste.

Gjest NozMonster
Skrevet

duuuuh! jeg kan jo bare snakke på vegne av egne erfaringer, men selvfølgelig er det positivt

at du fremstår som interesert! Å holde på med et sånt "spill" for å leke at man er kostbar eller ikke superinteressert eller liknene gidder vel ikke så mange (menn).

Gå for det du vil ha med bestemte skritt og et sexy blikk :lur:

Skrevet

Er ikke mann, men svarer likevel...

Jeg vil si at den kjolen der er pen hvis du har kroppen og brystene til det, men at den kanskje ville vært mest aktuell for en intim aften med deg og han. Erte litt under middagen... ;) For den er flott på fine figurer, men den henter kanskje frem en side du ikke vil se i ALLE menn du møter på den kvelden. Er ikke alle menn som synes det er ok å måtte sloss om å få ha deg i fred til enhver tid.

• Liker 1
Skrevet

Gå for rødt eller en annen sexy farge;)

Lykke til!

Skrevet

Er ikke alle menn som synes det er ok å måtte sloss om å få ha deg i fred til enhver tid.

Men så finnes det også menn som synes det er helt fantastisk å være med en kvinne som andre menn sikler på. Her handler det om hvordan TS ønsker at hennes mann skal være og om hun har selvtillit og kropp nok til å bære en slik kjole.

AnonymBruker
Skrevet

om hun har selvtillit og kropp nok til å bære en slik kjole.

...kroppen min ser dere i innlegg #28... Selvtilliten er vel i grunn ikke god nok - det kommer egentlig helt an på om ANDRE mener jeg har kropp til å bære en slik kjole...

Anonym poster: 0f0aab1a35d6d79b3c356f75dce6cfaa

AnonymBruker
Skrevet

Jeg likte kjolen. :)

Anonym poster: a247f8234fd6879f7fd8e7493d83adf3

Skrevet

...kroppen min ser dere i innlegg #28... Selvtilliten er vel i grunn ikke god nok - det kommer egentlig helt an på om ANDRE mener jeg har kropp til å bære en slik kjole...

Nei nei nei!! Det handler om at du selv føler deg vel i kjolen og dermed utstråler en selvtilitt som gjør at du blir sexy pga den selvtilitten! :D Du må bare droppe å legge lista på hva du skal kle deg i ut i fra hva alle andre mener, for de mener forskjellige og har forskjellige grunner til å mene det. Du bor i jantelovens land og det er mange som vil rakke ned på deg uansett om du ser smashing ut!

AnonymBruker
Skrevet

Nei nei nei!! Det handler om at du selv føler deg vel i kjolen og dermed utstråler en selvtilitt som gjør at du blir sexy pga den selvtilitten! :D Du må bare droppe å legge lista på hva du skal kle deg i ut i fra hva alle andre mener, for de mener forskjellige og har forskjellige grunner til å mene det. Du bor i jantelovens land og det er mange som vil rakke ned på deg uansett om du ser smashing ut!

Det har du helt rett i. Men jeg får mest selvtillit av å høre hva andre har å si... Både på godt og vondt. SelvINNSIKTEN min stoler jeg heller ikke helt på - da føler jeg det er bedre å overlate til andre om jeg kan gå i en slik kjole eller ikke. Så lenge jeg vet at det hvertfall er et par andre som har godkjent antrekket, er selvtilliten min ti ganger bedre med en gang. ;)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Men så finnes det også menn som synes det er helt fantastisk å være med en kvinne som andre menn sikler på. Her handler det om hvordan TS ønsker at hennes mann skal være og om hun har selvtillit og kropp nok til å bære en slik kjole.

Derfor jeg tenker at i en "utprøvingsfase" hvor man prøver og feiler, er det kanskje tryggest å være litt på den sikre siden, så kan man heller innrette seg litt annerledes etterhvert som man kjenner hverandre bedre. :)

Edit:

Har bladd tilbake og sett litt mer på saken... TS, du har all grunn til å føle deg vel med kroppen din, du ser utrolig flott, sunn og balansert ut! :) Den kjolen i innlegg #28 var også helt utrolig fin på deg, så tror det kommer til å se meget smashing ut med den sorte også! Bare håper det ikke er sånn at du føler du må vise mye for at noen skal like kroppen din, for det tviler jeg sterkt på - du ser fantastisk ut! Synes forresten den sorte kjolen var mye mer elegant en den hvite, men det er nå bare min mening, liker du den så godt... GO FOR IT! Er til syvende og sist deg dette handler om, ikke hva vi på et nettforum mener. ;)

At ikke alle liker kjoler med ting som "stikker ut" og sånn, trenger ikke bety at det ser noe feil ut på deg. Det jeg personlig tenker om den slags kjoler, er at de er tettsittende og fine, men at man lar kjolens detaljer stå frem litt også, og ikke bare viser en feilfri figur. Interessant til en forandring!

Jeg takker og bukker for hyggelige tilbakemeldinger. Forstår at jeg har et annet syn på egen kropp enn andre har. Det hjelper i arbeidet med selvsikkerheten å få høre slikt fra totalt fremmede i et forum på Internett. Slikt trodde jeg ikke var mulig. Tusen takk, dere. :)

Kjenner til den... Det er en herlig oppdagelse man gjør i dette forumet. :D

Endret av Elanore
  • Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

Det er nettopp det det gjør! :5:

Ofte/stort sett handler det om hvordan man bærer kjolen.. ikke nødvendigvis bestandig kjolen i seg selv.

Man ville fort ha langt mer til om en av hollywood-skuespillerne "subba med føttene i bakken og blikket vendt nedover" ..Ikke at det er særlig bedre å skyte frem brystet og rumpa og tro man er den deiligste i verden heller... Alt med måte :sexy:

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet ikke helt, jeg. Det der sorte beltet/forhenget på den er noe jeg vet at mange menn misliker sterkt på kvinneklær. Det er ikke spesielt flatterende med mindre man ikke overhodet eiger hofter og er veldig slank, men selv da ser det jo ikke direkte sexy ut. Utringingen er litt vel drøy, også. Jeg tror jeg bikker mot trashy, desverre.

Skrevet

Det er nettopp det det gjør! :5:

Ofte/stort sett handler det om hvordan man bærer kjolen.. ikke nødvendigvis bestandig kjolen i seg selv.

Man ville fort ha langt mer til om en av hollywood-skuespillerne "subba med føttene i bakken og blikket vendt nedover" ..Ikke at det er særlig bedre å skyte frem brystet og rumpa og tro man er den deiligste i verden heller... Alt med måte :sexy:

Helt enig!! :D Jeg har en regel og det er aldri kløft og kort skjørt/skjorts. En slik kjole hadde vært veldig tacky hvis den hadde vært kortere i skjørt delen, og uten det gjennomsiktige stoffet. I mine øyne i allefall. Jeg synes mange norske kvinner har mye å lære av f.eks italienske og greske som er flinkere til å kle seg sexy når de skal ut. Og med sexy så mener jeg feminint uten å vise for mye av alt. De har også en annen holding til sin egen kropp og bærer det meste med stolthet.

Gjest NozMonster
Skrevet

Helt enig!! :D Jeg har en regel og det er aldri kløft og kort skjørt/skjorts. En slik kjole hadde vært veldig tacky hvis den hadde vært kortere i skjørt delen, og uten det gjennomsiktige stoffet. I mine øyne i allefall. Jeg synes mange norske kvinner har mye å lære av f.eks italienske og greske som er flinkere til å kle seg sexy når de skal ut. Og med sexy så mener jeg feminint uten å vise for mye av alt. De har også en annen holding til sin egen kropp og bærer det meste med stolthet.

dette snakket om å aldri vise kløft eller å gå i korte skjørt o.l her i tråden må jeg ærlig innrømme at jeg overhodet ikke forstår meg på...er ikke så ofte jeg går med utringning i det daglige når jeg tenker meg om, men så lenge det ikke er av den overdrevne typen, så klarer jeg ikke forstå hvorfor det rakkes så klart ned på her..

Skrevet

dette snakket om å aldri vise kløft eller å gå i korte skjørt o.l her i tråden må jeg ærlig innrømme at jeg overhodet ikke forstår meg på...er ikke så ofte jeg går med utringning i det daglige når jeg tenker meg om, men så lenge det ikke er av den overdrevne typen, så klarer jeg ikke forstå hvorfor det rakkes så klart ned på her..

Jeg synes det er trist at vi ikke kan heie hverandre frem og la oss selv være stolte over de kroppene vi har. Kvinner tror jeg ofte er verst med å rakke ned på kvinner som har korte skjørt eller dyp utrigning, men så lenge man ikke overdriver synes jeg det bare er flott jeg :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er trist at vi ikke kan heie hverandre frem og la oss selv være stolte over de kroppene vi har. Kvinner tror jeg ofte er verst med å rakke ned på kvinner som har korte skjørt eller dyp utrigning, men så lenge man ikke overdriver synes jeg det bare er flott jeg :)

Veldig enig. Dere er veldig flinke til å snakke hverandre ned altså :) Noen ganger får en følelsen at dere pynter dere for hverandre og ikke tenker på hva menn liker :)

Synes du kan bruke denne kjolen uten noe som helst problem jeg TS.

• Liker 1
Skrevet

Kle deg utfordrende hvis du vil at han skal ha lyst på kroppen din, kle deg intellektuelt og classy så har han lyst på hele deg.

Det er iallefall sånn jeg tenker.

Greit, jeg har ikke noe imot når en jente jeg er med kler seg utfordrende, men hadde hun kledd seg pent og dannet så hadde jeg mer sett henne som en konematriale enn en jeg har lyst å bange.

Skrevet

Kle deg utfordrende hvis du vil at han skal ha lyst på kroppen din, kle deg intellektuelt og classy så har han lyst på hele deg.

Dette er jeg veldig enig i, for hvis en mann ikke kjenner til din verdi er det lett å dømme ut i fra hvordan en kvinne går kledd og oppfører seg. Men utfordrende kjoler kan være classy også, sånn som denne. Den er sexy men stilfull. I mine øyne iallefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...