Collan Skrevet 3. mars 2013 #1 Skrevet 3. mars 2013 I dag har jeg gått lang skitur i knallvær. Jeg synes det er helt greit å gå på ski alene, så blir ikke tempoet noe problem. Jeg liker å stoppe opp innimellom og nyte naturen, og så tråkke til i neste motbakke. Men nå på kvelden... Jeg er av natur introvert. Det skjer da en del ting i Oslo på søndager, men på en vanlig søndagskveld har jeg egentlig mest lyst til å være hjemme. Det hadde bare vært så mye triveligere om det hadde vært en sjelefrende å dele kvelden med. Sitte og lese bok hver for seg, spille kort, se på en film sammen... Det er ikke noe spesielt jeg vil med dette innlegget, vil bare få ut litt frustrasjon og deppe litt.
SmartA Skrevet 3. mars 2013 #2 Skrevet 3. mars 2013 Vel, du er ikke alene. Jeg har barn, så da begrenser kreativiteten seg enda mer. Uansett, er introvert jeg og, liker de samme tingene som du nevner her. Kunne gitt enormt mye for en armkrok å krype inn i av og til.
Gjest Diane Skrevet 3. mars 2013 #4 Skrevet 3. mars 2013 Jeg synes egentlig fredagskveldene er kjipest, i min vennegjeng er det som regel torsdag og lørdag som er utedager, men alle koser seg hjemme med samboeren på fredag. Søndager har alltid vært min "egen"-dag, hvor jeg pleier meg selv, men kan jo si litt om hva jeg pleier å gjøre. Begynner som regel dagen med en lang, god dusj, smører meg inn med bodylotion, og bruker lang tid på badet. Tar fotbad/pedikyr, napper øyenbryn og sminker meg lett. Hopper så ned i en lett joggebukse. Lager som regel en god søndagsfrokost med omelett (ost, skinke, paprika) og salat (spiser ikke brød.) Deretter bruker jeg dagen på litt av hvert - ofte trener jeg, eller jeg kan ringe en venninne og spørre om hun vil gå en tur i marka, enten til fots eller på ski, før jeg tar kvelden sånn i 19-tida. Da ser jeg på mine guilty pleasures via hulu.com, leser en god bok, eller leier en film (jeg elsker Get-filmleie.) Ja, også lager jeg selvfølgelig en god middag - nå som jeg er singel er det begrenset hvor mye tid jeg bruker på kjøkkenet, men på søndager lager jeg gjerne mer avanserte retter som tar litt tid. Ofte inviterer jeg en venninne på middag, alternativt til å spise restene sammen med meg dagen etter:) Tenner også masse stearinlys og prøver å kose meg nå i vintertida. Skjønner at det er kjipt å sitte alene på søndagskvelder, tror det viktigste du kan gjøre er å skape hygge for deg selv. Kose deg i eget selskap, rett og slett
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå