Gå til innhold

Nysing under mensen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet hvorfor jeg nyser så mye når jeg har mensen?

Alltid noen dager i forveien og under mensen, så nyser jeg mange ganger om dagen. Aldri ellers, og jeg er ikke forkjølet. Dette har pågått minst 2 år(husker ikke helt hvor lenge), det er derfor jeg har lagt så godt merke til at det kun skjer under mensen.

Er det flere som har det slik? Eller er det bare kroppen min som er sær? :klo:

Anonym poster: 5dd33b84f61ac0a174035fb6337bf4db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe nei det har jeg ikke hørt om før :ler: Kanskje det er hormonene?

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hormonene gjør noe med slimhinnene dine? Jeg har det ikke sånn selv så vet ikke..

Anonym poster: 3042954cfd7cd69e00a1090c648c1d7b

AnonymBruker
Skrevet

haha.. når jeg tenkte nysing under mensen, så tenkte jeg på hva som skjer der nede om man nyser når man har mensen.. Om du bruker bind kommer da alt ut skikkelig fort og du vil bli sittende helt :overrasket:. :fnise:

Anonym poster: a66e886cf1bac25fbbd14b0e4d5c93c0

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

haha.. når jeg tenkte nysing under mensen, så tenkte jeg på hva som skjer der nede om man nyser når man har mensen.. Om du bruker bind kommer da alt ut skikkelig fort og du vil bli sittende helt :overrasket:. :fnise:

Anonym poster: a66e886cf1bac25fbbd14b0e4d5c93c0

Haha, samme her!

Anonym poster: 26d996b4981b1282d9bb36f17062eac5

• Liker 1
Skrevet
:fnise: Har aldri hørt om dette! Nyser du så mye at det er et problem? I tilfelle ville jeg nevnt det for legen :)
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke så veldig plagsomt. Litt upraktisk de gangene jeg er på jobb og hjelper kunder, og må nyse midt i en samtale. Men det er ikke snakk om hele tiden.

Et par nysekuler i timen? Eller en gang i timen? Kommer det gjerne 3 nys i slengen.

Det er i hvert fall mer enn vanlig. Nyser jo aldri ellers, bortsett fra disse periodene og når jeg er forkjølet.

Prøvde å søke det opp på nettet, men fant ingenting om det, så fatter ikke hva det er som utløser denne nysingen. Ganske rart egentlig.

-TS

Anonym poster: febbc3c44acf2add90cda27d0e6fcc86

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...