Gå til innhold

Tcmn.blogg.no


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Syns tattoveringene hennes er flotte jeg, kler de godt gjør ho også! :)
Siden dere har så mye imot de, så er det jo inderlig godt at det ikke er dere som har valgt de da. Seriøst, skaff dere heller et mer interessant liv, så dere slipper å sitte å rakke ned på hva andre gjør med sine egne liv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BabyBlue

Jeg tror det er bloggmiljøet og selve blogging fra ung alder av som har ødelagt selvbildet deres. Tenk dere, de begynte å eksponere seg selv i den alderen de er på sitt mest sårbare, det setter da sine spor. Hadde de aldri gått innpå blogg.no adressen kunne det godt ha hendt at de var uten både restylane og silikon den dag i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper at det ikke er voksne mennesker som skriver mest i denne tråden. I så fall blir jeg lei meg av holdningene voksne folk viser til menneskers egne valg. Det er ikke vanskelig å se hvor barn lærer å mobbe.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brudd på kopirett og spekulasjoner, samt svar.

pinar, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvorfor hun er på topplisten jeg. Hun blogger dårlig og oppdaterer ikke så himla ofte. Synes bloggen er kjedelig :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper at det ikke er voksne mennesker som skriver mest i denne tråden. I så fall blir jeg lei meg av holdningene voksne folk viser til menneskers egne valg. Det er ikke vanskelig å se hvor barn lærer å mobbe.

Jeg tror dessverre det er det. Voksne mennesker kan være like frekke og motbydelige som unge

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Synes hun har forandra seg jeg. Blitt tynnere og annerledes i ansiktet. Søt jente. For all all del, men bare forandret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakker jente, og virker mer oppegående enn mange av de andre på topplisten. Hun burde stenge kommentarfeltet for å slippe unna alle hetserne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...