Gjest Bud Skrevet 3. mars 2013 #1 Skrevet 3. mars 2013 Hei! Jeg har en rekke spørsmål om Stavanger. 1. Hvorfor smaker vannet her dritt? 2. Hvorfor jobber det så mange fremmedspråkelige i servicebransjen?, må jo snakke engelsk på restauranter, matbutikk og på hotell... 3. Hvor kan jeg få tak i en SKIKKELIG burger?, altså en real feit sak, ikke MacDonald. 4. Slutter det noen gang å blåse her..?
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2013 #2 Skrevet 3. mars 2013 Hei! Jeg har en rekke spørsmål om Stavanger. 1. Hvorfor smaker vannet her dritt? Det er veldig avhengig av hvor du bor. 2. Hvorfor jobber det så mange fremmedspråkelige i servicebransjen?, må jo snakke engelsk på restauranter, matbutikk og på hotell... Fordi nordmenn flest i Stavanger jobber i bedre betalte jobber, ofte oljerelatert. 3. Hvor kan jeg få tak i en SKIKKELIG burger?, altså en real feit sak, ikke MacDonald. Hjemme. Hjemmelaget hamburger er alltid best. 4. Slutter det noen gang å blåse her..? Nei. Anonym poster: c125fb37a9075895f488100c3c82b6fe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå