AnonymBruker Skrevet 3. mars 2013 #1 Skrevet 3. mars 2013 Tenkte jeg skulle bestille meg vaginakuler, fant noen frista på kondomeriet.no, men leste her i gamle tråder at de ikke var så bra, så kom jeg over noen små i gull - men de hadde ikke tråd, så da ble jeg skeptisk. Vil helst ha noen som er små og tung, med tråd i... og vibrering Har dere noen gode forslag, så blir jeg glad.. Anonym poster: eaad9aa78f7a6baedc598c905a50e90d Anonym poster: eaad9aa78f7a6baedc598c905a50e90d
Lunaire Skrevet 6. mars 2013 #2 Skrevet 6. mars 2013 Selv om de ikke har tråd, så skal det vel godt gjøres at de forsvinner, med mindre du putter de i feil hull da Tips: ikke kjøp for store.. Det er temmelig ubehagelig, for å si det mildt. Prøv deg med noen små. Er de litt i minste laget må du vel bare knipe ekstra godt for at de ikke skal falle ut. Voila -trening!
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2013 #3 Skrevet 6. mars 2013 Jeg prøvde de større, plastkulene. Baller passer kanskje bedre. De var altfor store! Men etter jeg fikk mitt første barn var de plutselig nyttig.. Dog må jeg nevne det var ikke mange ukene etter fødsel jeg testet, så snart blødningen var over. Vet ikke hvor relevant dette er, men det er min erfaring. Nå lurer jeg litt på disse små kulene selv Anonym poster: 2e12cb1312d33b705f5065616bc75787
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå