AnonymBruker Skrevet 3. mars 2013 #1 Skrevet 3. mars 2013 Tips? Har fått ab-kur som tydeligvis ikke funker.. Hadde litt bedring på fredag, men nå er alle smertene tilbake Varme flaske, drikke masse, smertestillende. Noe annet jeg kan prøve? Anonym poster: 072cfe7be86db9bb2412dd8953c34d5e
isbjørnungen Skrevet 3. mars 2013 #2 Skrevet 3. mars 2013 Tranebærjuice funker litt Ihvertfall frem til du kommer deg til lege på nytt i morgen! Har selv ikke noe god erfaring med sm.stillende ol. ved UVI, kun AB funker for meg.. Men mine pleier å være helt håpløse. Kan være bra å få besök av kjæreste eller en god venninne, og sette dere på sofaen med en film, sånn at du slipper å tenke på smertene! I morgen: Ta med midtstråleurin (ikke det første som kommer, og ikke det siste) fra morgenen, så kan de ta dyrkning og se best hvilken AB som funker God bedring!
isbjørnungen Skrevet 3. mars 2013 #3 Skrevet 3. mars 2013 Og hvis du har brusetbl med C-vitamin, hjelper det og med å gjøre urinen sur, sånn at bakteriene ikke trives så godt.. 1000 mg nå, og evt når du skal sove hvis det fremdeles er håpløst. Dersom du merker ryggsmerter, feber og redusert allmenntilstand (skikkelig slapphet og sykdomsfølelse), vil jeg anbefale en tur på legevakten.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2013 #4 Skrevet 3. mars 2013 Jeg har ikke feber, men jeg føler meg skikkelig kvalm og svimmel. Jeg kunne tenkt meg å ligge i senga og sove hele dagen. Men jeg har tenkt å kontakte lege i morgen, men det hadde vært litt godt å få vekk litt av smertene Anonym poster: 072cfe7be86db9bb2412dd8953c34d5e
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2013 #5 Skrevet 3. mars 2013 De har forresten tatt dyrkning. Vanligvis får jeg selexid, men denne gangen fikk jeg trimetroprim (eller hva den heter).. Anonym poster: 072cfe7be86db9bb2412dd8953c34d5e
isbjørnungen Skrevet 3. mars 2013 #6 Skrevet 3. mars 2013 De får ikke svar på dyrkningen før etter ca 24 timer, vanligvis, så kan hende at han har fått svar i morgen. Ring, hør om de har fått svar, evt kan du få en annen AB-kur. Fortsett likevel med trimetoprim til i morgen, som vanlig. Få tak i tranebærjuice (ihvertfall Meny, Ica ol. har det) med så lite sukker som mulig, og C-vitaminer. Hold deg unna sukker (namnam for bakteriene). Du kan gjerne dunke litt forsiktig bak på siden av ryggen, nederste del av der ribbeina er, hvordan føles det? Bra du får gått til legen
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2013 #7 Skrevet 3. mars 2013 Jeg var hos legen på onsdag, og jeg trodde det tok en ukes tid å få svar. På torsdag når jeg var innom for å få sykemelding så sa hun at jeg skulle bli ferdig med kuren og om jeg ikke var bedre mot slutten, så måtte jeg komme innom. Det er bare det å holde ut til imorgen. Jeg har vondt i "korsryggen", litt over der, vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. Uff, det er så vondt Anonym poster: 072cfe7be86db9bb2412dd8953c34d5e
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2013 #9 Skrevet 3. mars 2013 Hva er TP? Anonym poster: 072cfe7be86db9bb2412dd8953c34d5e
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2013 #12 Skrevet 3. mars 2013 Har ikke feber Anonym poster: 072cfe7be86db9bb2412dd8953c34d5e
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2013 #13 Skrevet 4. mars 2013 Tok kontakt med legen. Ble bedt om å komme opp mellom timer. Dro meg opp av senga og gikk bort, ventet, og så plutselig blir jeg sendt hjem. Jeg er under utredning allerede, og siden urinprøve var 'helt fin' satt de opp time for meg i morgen.... Så her ligger jeg igjen. Litt i sjokk. Jeg føler meg verre enn igår, og jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Anonym poster: 072cfe7be86db9bb2412dd8953c34d5e
Felicidad Skrevet 4. mars 2013 #14 Skrevet 4. mars 2013 Hva?? Ta deg en tur på legevakta, og si at de tablettene du fikk ikke funket. Sett deg totalt på bakføttene hvis du ikke får hjelp og for all del ikke dra hjem. Håpløst av dem! Det er ikke noe i veien med å prøve andre AB-tabletter mens man venter på resultatet. Enten så finner man rett type uten resultatet, eller så har man ihvertfall prøvd å få det bedre før resultatet kommer da.
isbjørnungen Skrevet 8. mars 2013 #15 Skrevet 8. mars 2013 Hvordan gikk det med deg? Kan ikke skjønne at han ikke tok seg tid til å se til deg i det hele tatt, hadde bokstavelig talt tatt maks 1 min.. *riste på hodet*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå