AnonymBruker Skrevet 3. mars 2013 #1 Skrevet 3. mars 2013 Hei! Jeg har havnet i en litt...eh...delikat situasjon. Har hatt en profil på en sex-side, og etter mye fram og tilbake har jeg kommet så langt i en " samtale" med en fyr at det var på tide å utveksle litt bilder. Han sendte til meg, og tro meg, det var ikke avskrekkende! Fyren er bare råflott! Men...han er også tannlegen min! Holdt på å ramle av stolen her når det endelig gikk opp for meg hvorfor han så så kjent ut. Nå må jeg jo svare, men vet ikke helt hvordan jeg skal gå videre her. Jeg vil helst beholde ham som tannlege, han er flink og hyggelig. Og det er kanskje ikke greit for han heller å gå til sengs med pasienter? Men det blir jo også litt kleint for han om jeg sier "sees til kontroll igjen i mai."..;-) Skal jeg bare avslutte hele greia uten å si at jeg kjenner han? Det er jo litt dårlig gjort det også, Eller si fra, men fortsatt åpen for å treffes? Blir kanskje litt merkelig å knulle tannlegen min, ser for meg at det kan bli litt rar stemning. Anonym poster: be6d15bec8f2d39395b162912db88204
Miss moneypenny Skrevet 3. mars 2013 #3 Skrevet 3. mars 2013 Hehe! Morsomt fortell han hvem du er, og se hva som skjer? 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2013 #4 Skrevet 3. mars 2013 TS her Vel, da har jeg sendt melding tilbake, og forklart situasjonen. Hoppet likså godt i det, og sendte også bilde av meg selv. Så får vi se reaksjonen…J Anonym poster: be6d15bec8f2d39395b162912db88204 2
Marsipan Skrevet 3. mars 2013 #5 Skrevet 3. mars 2013 *Følger spent med* En råflott tannlege er virkelig ikke å forakte!! 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2013 #6 Skrevet 3. mars 2013 Fikk svar!:-) Han vil veldig gjerne møte meg, skrev at han har tenkt ikke bare profesjonelle tanker når han har hatt meg i tannlegestolen ( må bare si at jeg har aldri merket noe til det, han har alltid bare vært hyggelig )! Vi skal møtes for en kopp kaffe i ettermiddag, så får vi pratet litt. Anonym poster: be6d15bec8f2d39395b162912db88204 3
Gjest Elissima Skrevet 3. mars 2013 #7 Skrevet 3. mars 2013 Har han sendt deg bilde av tissen sin eller kun meldinger? Lykke til iafall Kanskje du får rabatt neste gang du skal på kontroll... 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2013 #8 Skrevet 3. mars 2013 Nei, har ikke fått nakenbilder, faktisk veldig påkledd. Men han er hot!:-) Akkurat min type; høy, godt trent, brede skuldre, kraftige armer; yammi! De fleste menn jeg har ” snakket” med har kommet med målene på pikken først, gjerne nærbilder av stasen å( med skarp blits, merkelig vinkel osv.. funker dårlig) Og generelt mye griseprat. Han her har vært hyggelig og høflig, og har vært veldig klar på hva han er på utkikk etter. Har så absolutt virket som en oppegående og trivelig kar. Ble bare så satt ut når jeg oppdaget at det er tannlegen ”min”: Jeg visste jo yrket, men det er jo mange tannleger i en såpass stor by, jeg hadde ikke engang tenkt tanken på at det kunne være han! Ble litt sånn smånervøs her nå, gosj så skummelt! Og spennende! Er ikke snakk om forhold her; vi er begge på utkikk etter en å treffe litt sånn dann og vann for hygge og kos. Og bare så det er sagt, ingen av oss er i forhold heller, går ikke bak ryggen på noen her ( for det hadde vært uaktuelt). Anonym poster: be6d15bec8f2d39395b162912db88204
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2013 #9 Skrevet 3. mars 2013 Denne tråden må du holde oppdatert! Anonym poster: 15520e18a9e83090b66e26d45a24fbf0
Tibbie Skrevet 3. mars 2013 #10 Skrevet 3. mars 2013 Ååååh, jeg elsker denne tråden! Er ikke ofte jeg gliser like mye på KG som jeg gjorde da jeg leste denne. Hoho, så heldig du er! Jeg likte spesielt delen hvor du skrev "han vil veldig gjerne møte meg, skrev at han har tenkt ikke bare profesjonelle tanker når han har hatt meg i tannlegestolen" :D
Gjest avocadoen Skrevet 3. mars 2013 #11 Skrevet 3. mars 2013 Dette vil jeg ha oppdateringer på! Spennende! :D
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2013 #12 Skrevet 3. mars 2013 Vel, vi møttes til kaffe. Litt rar stemning til å begynne med, men det ” varmet” seg raskt opp. Tror ærlig talt ikke han vet hvor kjekk han er ( eller kanskje nettopp derfor han blir så kjekk…); jeg blir helt mo i knærne av å være i nærheten av han! Og utrolig mye kjekkere i privatklær enn baggye arbeidsklær! At en slik fyr ser på meg på den måten, er litt satt ut bare av det. For jeg er helt ordinær, kan se greit nok ut på en god dag liksom…;-) Pratet litt fram og tilbake om dette om relasjonen tannlege/pasient; og kom vel fram til at dette er jo greit nok; han har ikke prøvd seg på meg som tannlegen min, dette var tilfeldig. Vi skal møtes igjen til helgen, hjemme hos ham. Middag, litt vin… også får vi se hva som skjer ( og ja jeg håper og krysser fingrene for litt pulings!) Anonym poster: be6d15bec8f2d39395b162912db88204 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå