AnonymBruker Skrevet 3. mars 2013 #1 Skrevet 3. mars 2013 Jeg deler leilighet sammen med en venninne. Hun er mye ute og farter rundt til venner og familie og overnatter mye borte. Hvis jeg skriver sms melding om hva hun gjør ol. svarer hun jo sånn: Jeg er dårlig og bare sover. Når hun er hjemme klager hun også over hvor dårlig hun alltid er og det er veldig slitsomt. Jeg er alltid dårlig form jeg også men klager ikke og syter ikke hele tiden. Begge sliter psykisk men jeg holder det for meg selv. Er bare lei at venninna mi alltid klager og når jeg nevner det blir hun sur og gretten. Hva skal jeg gjøre? Hun sover mye og hver gang hun sover klager hun at hun er så dårlig og derfor sover mye, men hun sover jo mye hver dag så jeg skjønner ikke hvorfor hun bare skal klage over sovinga hennes og at hun er dårlig. Anonym poster: 7f3a194efed8b1885e16c9df9da15e78
Gjest Daenerys Skrevet 3. mars 2013 #2 Skrevet 3. mars 2013 Går hun til lege, psykolog? Hvis ikke burde hun kanskje starte med det?
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2013 #3 Skrevet 3. mars 2013 Ignorer henne når hun klager. Ikke spør henne hvordan det går eller hva hun gjør. Ikke kommenter klagingen. Prøv å bry deg litt mindre. Det er vanskelig, men verdt det. Fokuser på deg og ditt, ikke hennes. Anonym poster: 9726810f79127eb514de6813718a6be2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå