AnonymBruker Skrevet 3. mars 2013 #1 Skrevet 3. mars 2013 kjæresten sa til meg idag at han kunne tenkt seg å prøve ut noen swingersklubber... jeg er litt sjokket...uhm... Normalt? noen som har prøvd? Er det hans måte å si at han vil ha time-out eller? kunne ikke selv tenkt meg å hatt med noen andre, tror kanskje jeg kunne blitt rimelig sjalu om jeg hadde visst eller SETT at han hadde seg med en annen en. Anonym poster: 6872b75397473654c2ef796b2db3d31c
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2013 #2 Skrevet 3. mars 2013 Normalt og normalt... Hva er egentlig normalt? For noen er det fullstendig vanlig, for andre er det helt utenkelig. Jeg har prøvd det, men fant ut at det ikke var noe for meg. Ikke fordi det var fælt og usmakelig, men fordi jeg selv sliter med dårlig selvtillit og fikk litt sperre når selvtilliten ble satt på prøve. Skjønner likevel veldig godt de som holder på med det. Om det betyr time-out når han nevner dette er jo umulig å vite, kjæresten min og jeg prøvde det ut fordi vi begge hadde fantasier som inkluderte andre og tenkte at dette ville være en god måte å prøve dem ut på, mindre personlig enn å invitere noen hjem til oss, om du skjønner. Det kan jo hende han rett og slett bare er nysgjerrig på det, og i så fall skader det jo ikke å prøve, med mindre det krysser dine absolutte grenser. Man MÅ ikke gjøre noe bare fordi man besøker en swingerklubb, det er mange som bare er innom for å teste det ut og kjenne på stemningen. Anonym poster: 6e2dc56925534a32ce685fcfbc2fd8fa
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2013 #3 Skrevet 3. mars 2013 ...og OM man gjør noe, så trenger man ikke å inkludere andre. Anonym poster: 8c83c68da7a749cbe3f6b4cdde803b41
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå