Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2004 #1 Del Skrevet 23. mars 2004 jeg hadde tenkt meg fiskepudding i hvit saus i dag..men jeg vil spice den litt opp...noen forslag til hva jeg kan ha i sausen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 23. mars 2004 #2 Del Skrevet 23. mars 2004 Karri eller ekstra muskat smaker godt i hvit saus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 23. mars 2004 #3 Del Skrevet 23. mars 2004 For variasjonens skyld kan det gså være godt med litt spinat i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 23. mars 2004 #4 Del Skrevet 23. mars 2004 hvit pepper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. mars 2004 #5 Del Skrevet 23. mars 2004 Når jeg smelter litt smør til meljevningen pleier jeg å ha i litt karripasta og litt gurkemeie. Gir en spicy saus. Bruker og å ha grønne erter i, syns det er godt til fiskepudding/fiskeboller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paff Skrevet 27. mars 2004 #6 Del Skrevet 27. mars 2004 Jeg syns også det er godt med spicy hvit saus! Nå sist hakket jeg fersk chili og hvitløk og tilsatte karri, gurkemeie, salt&pepper. NAM! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 27. mars 2004 #7 Del Skrevet 27. mars 2004 curry, salt, pepper, chili... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigergutt Skrevet 27. mars 2004 #8 Del Skrevet 27. mars 2004 Du kan steke litt bacon å ha i, det er veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 27. mars 2004 #9 Del Skrevet 27. mars 2004 Jeg har gurkemeie stående, men har ikke brukt den til noe enda. Hva slags smak gir den egentlig? Sånn omtrentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 27. mars 2004 #10 Del Skrevet 27. mars 2004 Du kan steke litt bacon å ha i' date=' det er veldig godt.[/quote']Å ja, beste tipset så langt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 27. mars 2004 #11 Del Skrevet 27. mars 2004 Jeg har gurkemeie stående' date=' men har ikke brukt den til noe enda. Hva slags smak gir den egentlig? Sånn omtrentlig..[/quote'] Gurkemeie gir mest farge, veldig lite smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 27. mars 2004 #12 Del Skrevet 27. mars 2004 Aha, det var det jeg trodde. Har hørt man kan bruke det i boller, så da ble jeg litt forvirret da det ble nevnt som kryder i spicy saus.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 27. mars 2004 #13 Del Skrevet 27. mars 2004 Det er godt å smelte ned en kremost i hvit saus. Kremost finnes jo i flere forskjellige smaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 28. mars 2004 #14 Del Skrevet 28. mars 2004 Smelt noen spiseskjeer blåmuggelost i sausen, da blir den god da! (blå castello) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 28. mars 2004 #15 Del Skrevet 28. mars 2004 Jeg har gurkemeie stående' date=' men har ikke brukt den til noe enda. [/quote'] Gurkemeie kan man også bruke når man koker ris, så får man gul ris. Passer flott til indisk eller indiskinspirert mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 28. mars 2004 #16 Del Skrevet 28. mars 2004 Du kan steke litt bacon å ha i' date=' det er veldig godt.[/quote'] Har aldri likt bacon, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 28. mars 2004 #17 Del Skrevet 28. mars 2004 Synes purreløk er godt i hvit saus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå