AnonymBruker Skrevet 3. mars 2013 #1 Skrevet 3. mars 2013 Jeg blir så forbanna... Har et par ekser som såret meg dypt. Likevel gir de aldri slipp på meg. Jeg har tydeligvis blitt opphøyet til deres store kjærlighet og de prøver å lokke meg tilbake på alle mulige måter. De har tydeligvis høye tanker om seg selv og tror at bare de er romantiske nok så skal jeg liksom gi dem en ny sjanse... De skjønner ikke at romantikk betyr null og niks for meg nå lenger? De ødela mye i meg med negativ, nedbrytende og undertrykkende oppførsel. Jeg har sagt det også, at jeg er ikke lenger er særlig snill og tilgivende. Jeg har sagt jeg ikke har så mye til overs for menn som bare er snille når de vil være snille. Han siste nå tok den: "Alle er ikke sånn (hint, han) og med den holdningen så får du ikke kjærlighet igjen vet du (hint han)"... Får bare lyst til å brøle ut: Våkn opp din selvopptatte ape, det var du som var sånn og det var du som formet den holdningen hos meg! Jeg var hos han i flere år og måtte gå til psykolog til slutt. Eneste grunnen til at jeg vurderer å ta opp kontakten igjen er tanken på at han kanskje har blitt mer voksen og at de andre jeg har møtt er enda verre. Anonym poster: ac8e93227902463b9da93ffe882f6000 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2013 #2 Skrevet 3. mars 2013 Har det på samme måte..er så lei av å bli såret av menn som stadig kommer tilbake i livet mitt og påstår de elsker meg,at jeg er den eneste de vil ha når det er tydelig at jeg ikke er bra nok for dem,og de ikke klarer holde seg unna andre. Anonym poster: 597afc27fba6bf1ea5f0cdd2398dd751
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2013 #3 Skrevet 3. mars 2013 Exer som kommer tilbake og "elsker" deg, gang etter gang, er nok bare ute etter en å i nærheten til de igjen finner ei dame. Anonym poster: c328f6f51bde36d28160fd1b5a5d9311 1
Gjest Tidssone Skrevet 3. mars 2013 #4 Skrevet 3. mars 2013 "I need to feel that you`re not over me..." 5
Ferny Skrevet 3. mars 2013 #5 Skrevet 3. mars 2013 "I need to feel that you`re not over me..." Ja, dette. Jeg har en eks som stadig vil være venner (..??!), men som ikke klarer å høre om at jeg treffer andre. FOR en god venn. 1
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2013 #6 Skrevet 3. mars 2013 Slike ekser har man ikke kontakt med, man har et digert ikke svar på nummeret deres på mobilen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå