Gå til innhold

Finner ikke ord!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er noe som har plaget med i lang tid, men som jeg ikke har snakket med noen andre enn min samboer om.

Jeg har alltid vært veldig flink med ord og til å prate for meg, men nå de siste månedene sliter jeg med å finne de rette ordene.

Midt i en setning klarer jeg ikke å finne ordnet jeg leter etter, som f.eks en dag jeg skulle spørre min samboer om han kunne finne vaskekosten. Klarte ikke å finne ordet, og endte opp med at jeg ble sur og fant den selv.

Det har skjedd så ofte at min samboer faktisk har lagt merke og stiller spørsmål ang. det. Men jeg har ingen svar. Er dette normalt?

Er veldig frustrerende da jeg i løpet av en dag må avbryte flere samtaler fordi jeg ikke finner ordene jeg skal bruke :(

Anonym poster: 5c4aa31bb6e3245c79e9a64d2727fadc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke noe godt svar men jeg skjønner hva du mener. Ta kontakt med legen og spør om h*n har noen tanker omkring dette og om du evt kan bli utredet.

AnonymBruker
Skrevet

Dette er noe som har plaget med i lang tid, men som jeg ikke har snakket med noen andre enn min samboer om.

Jeg har alltid vært veldig flink med ord og til å prate for meg, men nå de siste månedene sliter jeg med å finne de rette ordene.

Midt i en setning klarer jeg ikke å finne ordnet jeg leter etter, som f.eks en dag jeg skulle spørre min samboer om han kunne finne vaskekosten. Klarte ikke å finne ordet, og endte opp med at jeg ble sur og fant den selv.

Det har skjedd så ofte at min samboer faktisk har lagt merke og stiller spørsmål ang. det. Men jeg har ingen svar. Er dette normalt?

Er veldig frustrerende da jeg i løpet av en dag må avbryte flere samtaler fordi jeg ikke finner ordene jeg skal bruke :(

Anonym poster: 5c4aa31bb6e3245c79e9a64d2727fadc

Det har skjedd meg også i perioder. Typisk er stort mentalt press og tanker som surrer "overalt" 24 timer i døgnet. En stund poppet det ut ord på engelsk midt i setninger uten at jeg la merke til det, gjett om folk ertet meg. ;) (Type: "se på den søte dogen"(burde vært hund))

Var ikke noe galt, da, og det har gått over hver gang. Men om du er bekymret kan du jo høre med en lege? (Spørs kanskje litt alder.) Ellers så kan du tenke over om det er mye som foregår i livet for tiden? Noe du går og ruger over?

Anonym poster: 6356b5a127a381acf17ae6385891af8e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...