Gå til innhold

Hvordan vise att du er interriser?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan skal man vise en gutt/man at men er interrisert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smil til han, gi han oppmerksomhet, snakk til han på facebook, vær høflig og snill osv ;)

(Interessert*)

• Liker 2
Skrevet

Smil til han, gi han oppmerksomhet, snakk til han på facebook, vær høflig og snill osv ;)

(Interessert*)

jeg fikk alle de hintene der av en jente jeg kjenner/kjente for noen dager siden.

Så fikk jeg en melding

"du vet at jeg ikke er interessert i deg ikke sant"

Det var vondt.

• Liker 3
Skrevet

jeg fikk alle de hintene der av en jente jeg kjenner/kjente for noen dager siden.

Så fikk jeg en melding

Det var vondt.

Haha, ouch!

Jenter som skryter sånn av at de er så god på å skjønne seg på hinting :P Om hun tok mye kontakt med deg og alt det der, så virker det jo absolutt som om man er interessert. Jeg hadde i hvert fall trodd det!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så fikk jeg en melding

Det var vondt.

Uff da.. Er ikke enkelt det der =(

Anonym poster: 6bbe0207deaf3ad66ca1069161f0a762

Skrevet (endret)

Så fikk jeg en melding

Det var vondt.

Ikke ta det personlig, de jentene som er interresserte sender nok kanskje mindre signaler pga av de er sjenerte og tilbakeholdne og da syns ikke deres signaler.

Det der er veldig vanlig. Jenter som sender ut signaler om interresse og flørter og det aller meste av det er kun for å få oppmerksomhet for å booste sitt eget ego eller et forsøk på å være høflig?. Mange av disse er manne hatende og avviser på stygge måter som om vi var noen perverse syke svin og hvordan kan man tro at man er god nok for ho, selveste gudinnen på jord (tror hun iallefall selv). Så dermed så virker ikke de naturlige indikasjonene med hint og kroppspråk lengre. Det er ikke rart til at menn ikke vet hvordan de skal gå frem og det blir en ubehagelig spenning i en sjekkesituasjon. Tar du initiativ og plukker ut en selv, fremfor at han kommer til deg, så får du mest sannsynlig ikke en player heller. Det er ikke så mange av oss som er playere, men playere går fra jente til jente og holder på med flere på en gang og derfor så virker det som det er mange av dem.

Hvis du skal skille deg ut fra alle de andre som også med falskt grunnlag også sender ut de samme signalene, så må du gi tydligere signaler om at du vil bli kjent. Gi ham emailen eller telefonnummeret ditt på en lapp og spør/skriv om du kan invitere ham hjem til deg på middag (vi liker fortsatt at jenter lager mat til oss), film og legg deg i armkroken hans i sofaen. Du kan fint være jente og gjøre dette, dette er ikke noe annet enn å gi et green light til ham så han kan fortsette å bli mer kjent med deg. Sånt lukter det familiemateriale av der hvor begge parter viser interresse og prøver å bli kjent med hverandre og jobber for det. Vær sikker på at han bryr seg om deg før dere går til sengs og ikke gå til sengs hvis du ikke er tent og usikker, veiled ham heller og sørg for å ha masse kroppskontakt så går resten av seg selv. Det er ikke vanskelig å få en gutt til å bli gla i deg, det bare trengs gjensidig interresse over tid. Så ikke forvent deg bryllup over natta.

Endret av glidemiddel
Skrevet

Så fikk jeg en melding

Det var vondt.

lol. Funny because it's true?

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Sitat slettet, mod.

Hvis du har den holdningen og adferden, kommer du til å forbli ensom hele ditt liv.

Endret av Sulosi
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så fikk jeg en melding

Det var vondt.

Been there, done that. Utenom at dama ikke sa fra. Hun bare ble sammen med kompisen min bak ryggen min i stedet.

Anonym poster: 5202d657c38dc9f3dac68e4a3baffd11

Skrevet (endret)

Et ord: kroppskontakt! Dette er så undervurdert, men det er superviktig, og forteller så mye mer enn ord. Ta på han, vær nær, stryk han gjennom håret, len deg mot han, ta i hånden hans for å vise han noe f.eks (jeg bruker den typiske å spå henderne..), og sitter jeg ved siden av vedkommende, pleier jeg å gjør slik at bena våres så vidt rører ved hverandre. ta på vedkommende, så mye du kan, der det faller naturlig selvsagt..

Endret av solch
AnonymBruker
Skrevet

Been there, done that. Utenom at dama ikke sa fra. Hun bare ble sammen med kompisen min bak ryggen min i stedet.

Anonym poster: 5202d657c38dc9f3dac68e4a3baffd11

Ouch... noen folk altså.

Anonym poster: 903ff37bcde7608e7f4b6e0b85a118e1

Skrevet

Tråden er ryddet for hets.

Sulosi, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Ved å ta initiativ.

Nei, kvinnen skal bare sitte rolig og vise fram det bluferdige og underdanige blikket sitt. Så skal hannjønnet kurtisere henne, og forføre henne , helt til hun til slutt gir etter.

Anonym poster: 86d77a87ff10fd666891d1be6a2b5e38

• Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet

Nei, kvinnen skal bare sitte rolig og vise fram det bluferdige og underdanige blikket sitt. Så skal hannjønnet kurtisere henne, og forføre henne , helt til hun til slutt gir etter.

Sier hvem?

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

(Interessert*)

Funker det?? :-O Min erfaring er at gutter vil hunte.

Gjest .-L-.
Skrevet

Meh, gutter er forskjellige. Jeg liker ikke å hunte, men jeg tar kontakt med jenta jeg liker. Derfra og ut liker jeg at hun er like interessert som meg.

AnonymBruker
Skrevet

Dette er bare noe kvinner tror. Mange menn vil bli huntet.

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Meh, gutter er forskjellige. Jeg liker ikke å hunte, men jeg tar kontakt med jenta jeg liker. Derfra og ut liker jeg at hun er like interessert som meg.

Hmm, menn altså. :ler: Blir aldri klok på dere.

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Hmm, menn altså. :ler: Blir aldri klok på dere.

Yeah... Har en kompis som elsker å jakte :P Vi er rett og slett forskjellige. Hvis jeg liker jenten, kan hun godt ta kontakt først, men jeg liker ikke at jenter jeg ikke liker... tar kontakt. Konklusjonen jeg har kommet fram til er at det er lurt å ta intativ først dersom mannen er sjenert. Dersom han er outgoing er det kanskje best å latt han ta intativ først. Dersom man har bra game :P Kan man godt ta kontakt for å så skape interesse hos han.. Skader ikke å prøve i alle fall.

Endret av .-L-.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...