Gå til innhold

Den beste skrekkfilmen


Thalassos

Anbefalte innlegg

Gjest Valiumsjunkie

Funny Games er jo bare rett igjennom grusom, øyner ingen håp underveis i den filmen. Husker jeg ble helt sjokkert over hvor kald den var.

Favoritten min er The Descent, må ses med ordentlig lydanlegg og bra skjerm. Ellers er jeg fan av Signs med Mel Gibson. Den er skummel uten at man ser noe gørr eller blod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Mine favoritter innenfor denne sjangeren (og da tenker jeg også på alle undersjangere og lignende sjangere) er Saw-filmene, Ondskapens Hotell, The Texas Chainsaw Massacre, The Devil`s Rejects og mange flere jeg ikke kommer på i farten. Etter min mening er det få filmer som er bedre enn Saw innenfor den kategorien :) ja, også har vi Human Centipede. Etter min mening er den ikke så grusomt skummel, men konseptet er jo ekkelt og en smule interessant. Ja, sært, men jeg liker sære filmer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se heller splatterkomediene "Bad Taste" og "Braindead", Peter Jackson-filmer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Martyr, fransk film fra 2008. Fantastisk grusom.

American Psycho, basert på boka ved samme navn, er også herlig.

Anonym poster: 291b746e3a5d596453d5c010baa94eb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Crazycatlady

Hadde hørt litt om The human centipede og trodde den skulle være veldig ekkel, men den var egentlig mer en komedie for min del. Skuespillerne var så dårlige at det ble komisk, og det virket ikke troverdig til at jeg syns den var ekkel eller noe.

Da syns jeg Saw var mye mer ekkel, selv om den begynte å bli oppbrukt etter hvert når det begynte å bli altfor mange oppfølgere.

Liker godt The ring,The eye og Insidious var faktisk litt creepy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...