Gjest Kenzo Skrevet 23. mars 2004 #1 Skrevet 23. mars 2004 Hei! Jeg skal få utført en bryst forstørrelse på Colosseumklinikken i Stavanger. I den forbindelse håper jeg at det kanskje er noen som leser dette som har fått utført samme operasjon på samme klinikk og som kan gi meg både positive og negative tilbakemeldinger om hvordan de opplevde klinikken og legene,oppfølgingen o.l der. Jeg har fått time hos Dr.Zakaria....
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2004 #2 Skrevet 24. mars 2004 Hei kenzo! jeg var og oppererte meg der på mandag , er kjempe fornøyd, jeg hadde og za karias, han er jeg veldig fornøyd med, han har jo ein utruleg god referanse da..følte meg også veldig trygg på han , han fikk bestemme alt , eg sa eg stolte på han og att det eneste han skulle huske var att eg ikkje ville ha noen pamela brøster.. han brukte lang tid på meg under opperasjonen, han sa han prøvde ut forsjelige størelser og former, det endte med att jeg fikk 340 gr og dråpeformet, jeg syntes det hørtes litt mye ut med en gang, men nå ser di da veldi flotte ut, jeg er litt krafti skjønner du så han sa at da var dette en flott størelse på meg , og jeg er veldig enig, jeg hadde en liten b fra før(kansje A) dei er jo litt hovne nå da , men ser ut som det blir ein veldi fin størelse.. Opperasjonen var ingen ting og grue seg til, jeg var drit nervøs, var jo sikkert i koma når jeg kom, men alle er så hygglie og smilende der.hadde ingen smerter før noen timer etter jeg kom hjem heller .. så ikkje gru deg , gled deg..Nå gleder jeg meg sååå til og få av denne bandasjen og få se mine dyrbare diamanter :-) lykke til og bare spør om du lurer på noe .. klem Silla
Othello Skrevet 24. mars 2004 #3 Skrevet 24. mars 2004 Hei Silla! Tusen takk for hyggeligt svar! Jeg gruet meg noe forferdelig til dette,men du har klart å berolige meg veldig,takk-takk! :-) Gjør det veldig vondt nå i ettertid av operasjonen?? Er smertene som ekstrem gangsperr,eller føles det mer som om toget mellom Stavanger og Sandnes har kjørt på deg???Huff,jeg er en pyse når det gjelder smerte,ha-ha,mannen min sier at "du har jo født to barn,så du klarer nok dette også".... Jeg er også litt kraftig og har en A/liten B størrelse....etter amming av to barn,så har de blitt mindre enn noen gang,snufs... :cry: Jeg skal på konsultasjon neste onsdag (operasjonen vil jeg få utført i juni..),så da får jeg høre hva han sier om hvor mye jeg bør legge i,jeg er så redd for å våkne opp og ha det "Pamela frontpartiet"...jeg vil jo at det skal se naturlig ut. Må si at du var tøff som sa at han kunne gjøre hva han ville,bare det ikke ble for stort....jeg må nok bare psyke meg opp og si det samme jeg også! Jeg har så og si bestemt meg for å legge inn silikon proteser,hva har du valgt? Fikk du smertestillende tabletter med deg hjem etterpå?? Hadde du full narkose under inngrepet eller valgte du å være delvis våken? Jeg kommer selvfølgelig til å velge å sove under hele operasjonen...pysete som jeg er,sukk. Mvh Kenzo (som nå har skiftet navn til Othello,ha,ha)
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2004 #4 Skrevet 24. mars 2004 Hei Othello ! Jeg var nett som deg og gruet meg helt forferdlig, er ekstremt pysete når det gjelder leger sprøyter ovs..Men jeg låver deg , d var apselutt ingen ting og rgue ser til, du kjenner ingen ting, du er jo i dyp dyp søvn, d var jeg og ,alså full narkose..etter på når du våkner er det en hyggeli sykepleier som smiler så fint og forteller deg at alt har gått kjempe fint, og så får du en bedøvelse sprøyte som virker i mange timer etter du kommer hjem.. du får ein resept som mannen din eller den som skal kjøre deg hjem går innom og hente, og der er det rikleg med smertestillende.. jeg tok smertestillende i 2 dager og i dag trenger jeg ingen.. smerten er veldi vond når du skal reise deg, men når du ligger helt i ro kjenner du nesten ingen ting.. du må ha hjelp til og reise deg og legge deg di første dagenne, i dag har jeg nesten ikkje vont i det hele tatt :-) smerten som du kommer til og kjenne er litt vansklig og beskrive,kjenner liksom ut som noe som stramme voltsamt der inne,og så når du reiser deg så kjenner dei ut som dei skal falle ner.. men alt blir betre for ver dag jeg fylte foresten i silikon, noe som ble ambefalt av zakarias, dei var mye mykere og ta på enn salt vann, så da dlir det jo med en gang eit mer naturligt resultat..Nå må du bare glede deg og ta det helt med ro og ha lykke til på konsultasjonen og la meg høre hvordan det gikk da :-) bare spør visst det er noe vet du ..klem Silla
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2004 #5 Skrevet 1. april 2004 Hei Othello Har du vert på konsultasjon nå? Hvordan gikk det ? Er jo litt forveten jeg da.. :-) Silla
Othello Skrevet 1. april 2004 #6 Skrevet 1. april 2004 Hei-hei! jepp,nå har jeg vert på konsultasjonen,i går faktisk! Det gikk kjempebra,vi ble sånn halvveis (ha,ha) enige om å gå for 300 ml,noe jeg i grunnen syntes var litt stort,men han sa at han skulle prøve det ut under operasjonen,siden jeg er så redd for å våkne opp med DET frontpartiet ! Så nå går jeg bare rundt og gleder meg til operasjonen som blir den 18 juni,jippi! Hvordan går det med deg da? Er hevelse og smerter begynnt å avta? Er du fornøyd med resultatet?? Nå begynner pc'n å slå seg vrang :-( ,så jeg får skrive mer siden! Klem fra Othello.
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2004 #7 Skrevet 1. april 2004 Hei hei :-) d var bra det gjikk så bra da Kjenner meg igjenn der ja , var og livredd for og våkne med noen mega brøst, han sa og til meg att han skulle prøve ut forsjellige størelser under opperasjonen, det endte jo da med 340gr noe som jeg syntes hørtes litt mye ut, og da jeg våknet syntes jeg dei virket litt i største lage ja, men det sa dei at var helt normalt for dei var ganske hovne da.. nå kan jeg ikkje få sakt hvor glad jeg er for det, dei er akkuratt pasleg til min kropp.. Hevelsen har vell godt ner nå , men dei er jo litt hare enda da, men super flotte og naturlege.. Angrer ikkje på att han fikk bestemme nei Har ingen smerter heller , så nå lever eg nesten som normalt igjenn..Gled deg ja..Snakkes klem Silla
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå