AnonymBruker Skrevet 2. mars 2013 #1 Skrevet 2. mars 2013 Jeg har i det siste sett tilbud om timer med bailine både via Lets Deal og Groupon, helt greie priser i grunn men lurer bare på om dette er noe som er verdt å bruke tid på? Er i utgangspunktet det man kaller slank men har "sideflesk" og fett og lite muskler.. Trener 1-2 ganger i uka men målet er å trene mer. Om dette med bailine hadde funket hadde det vært fint å tatt det ved siden av sunt kosthold og trening. MEN er dette noe som noen her kan anbefale? Har dere tro på dette? Skulle gjerne likt å fått høre noe fra noen som har prøvd bailine nylig eller de siste par årene. De artiklene og tilbakemeldingene jeg fant på nett var veeeldig gamle, rundt 2000-2005. Håper på svar ! Anonym poster: 96b55c29f56fdbd988ca490077d98ef8
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2013 #2 Skrevet 2. mars 2013 Ingen som har prøvd?? Anonym poster: 3b01486ec50d482f3ff88858d00ce93e
Gjest Merete Skrevet 3. mars 2013 #3 Skrevet 3. mars 2013 Jeg har prøvd en gang. Jeg var overvektig og gikk ned ca 5 kilo på et par måneder. Men! Hun dama som hadde salongen gjorde at jeg mistet all motivasjon. Da jeg "bare" hadde gått ned 500 gram ila en uke fikk jeg beskjed om å skjerpe meg. Det virket som hun satt ALLE som var innom på ketolyse diett ( typ en ekstrem versjon av lavkarbo), selv om flere som var innom hadde god variert kost, men litt ekstra som de ville bli kvitt. Jeg opplevde å ikke få nok informasjon før jeg ble satt på denne kuren. Drikk mye vann, det var det eneste tipset jeg fikk. Gikk derfor veldig fort lei kuren. Hun var også ganske rask på å kommentere på de som kom tilbake til salongen etter en pause "ja, jeg ser at du har lagt på deg." Personen hun sa dette til var slank med en bitteliten mage. thats it. De gangene jeg gikk ned mye ( 1,5 kilo på en uke) fikk jeg beskjed om at det måtte jeg takke den elektronemaskinen som blir brukt til hver time. Nå går jeg på lavkarbo og har klart å gå ned 7,6 kilo. Det har selvfølgelig tatt tid, men kroppen min reagerer bedre på lavkarbo enn ketolyse. En annen ting som jeg reagerte på var at jeg og min venninne var de største der. Ja, jeg var stor, men allikevel. De fleste andre var ungjenter med litt ekstra og middelaldrende kvinner med litt ekstra. Det gjorde litt med motivasjonen når jeg lå på rommet med elektronemaskinen og høre at hun kommenterte kroppen til de (i mine øyne) perfekte kvinnene i rommet ved siden av. Ikke å anbefale
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå