Gå til innhold

Ser menn dumme ut nakne?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes dere menn ser dumme ut nakne?

Anonym poster: bd1e9daea04628ddbd5e4f80e38cac65

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du med dumme? Tenker du på hele pakka da, eller et spesielt kroppslig lem?

AnonymBruker
Skrevet

Et spesielt lem. Men hvis du synes hele pakka ser dum ut kan du godt svare det.

Skrevet

Ikke mannen min, i alle fall. Han ser digg ut naken.

Merker meg at mange damer synes at damer ser bedre ut enn menn nakne, og det kan jeg ikke forstå.

Jeg synes menn ser penere ut nakne enn damer, hvilket i mitt hode er naturlig ettersom jeg selv er dame. Selvsagt synes jeg at noen menn er penere enn andre, for å være dvask er ikke særlig attraktivt samme hvilket kjønn man er.

• Liker 5
Skrevet

Tja. Jeg er veldig glad i manneoverkropper og syns en fin manneoverkropp er HAWT. Beina derimot har jeg ikke så mye forhold til. Og penisen ... vel, når jeg ikke er tent syns jeg vel den ser litt komisk ut. Den er ikke spesielt estetisk pen.

• Liker 7
Skrevet

Et spesielt lem. Men hvis du synes hele pakka ser dum ut kan du godt svare det.

Pikken ser ikke dum ut, nei. Ser hundre ganger bedre ut enn ei mus.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Vel, først og fremst vil jeg trekke frem ditt bruk av adjektiv. Dette sier Wictionary:

dum

adj. dum ( dumt - dumme) [dum]

1 lite gjennomtenkt, tåpelig

et dumt svar

en dum handling

2 om person:som har lite vett, som ikke er smart

en dum mann

det var dumt

det var synd

Det var dumt at vi ikke fikk anledning til å møtes.

Det er ikke meningen å være arrogant, men jeg klarte ikke å la være å ikke bite merke i bruk av ordet. Sorry for det.

Når det er sagt, så vil jeg også meddele at jeg på ingen måte syns at en mannlig avkledd kropp er dum. Jeg tenner ikke av alle, men jeg aksepterer at de er forskjellige.

Endret av helloworld
Skrevet

Altså, noen menn ser jo bedre ut nakne enn andre menn. Alt ettersom hvem man liker osv.

Skrevet

Vel, jeg tar meg definitivt best ut med klær på, synes jeg. Og dama ler når jeg har strippeshow. - så hvem vet? :laugh:

Skrevet

Vel, jeg tar meg definitivt best ut med klær på, synes jeg. Og dama ler når jeg har strippeshow. - så hvem vet? :laugh:

Det er nok strippeshowet hun ler av og ikke kroppen din. ;) Menn som stripper er litt merkelig.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, de som av en eller annen grunn beholder sokkene på. Why? :overrasket:

Anonym poster: 4003c99a0310f03c590871728df7e575

• Liker 6
Skrevet

Ja, de som av en eller annen grunn beholder sokkene på. Why? :overrasket:

Det er jeg enig i. Eller gud forby, solbriller. Av typen speedo.

AnonymBruker
Skrevet

Det er jeg enig i. Eller gud forby, solbriller. Av typen speedo.

Wow, det synet vil jeg helst slippe.

Har du virkelig opplevd det? :fnise:

Skrevet

Det er nok strippeshowet hun ler av og ikke kroppen din. ;) Menn som stripper er litt merkelig.

Jepp, det må definitivt gjøres med en solid dose selvironi og komikk. Hadde blitt mer bekymret hvis hun ikke hadde ledd, tror jeg.

Spøk til side, penis er jo fantastisk lite attraktiv både i slapp og stiv tilstand. Svært merkelig greie.

Skrevet

Tja. Jeg er veldig glad i manneoverkropper og syns en fin manneoverkropp er HAWT. Beina derimot har jeg ikke så mye forhold til. Og penisen ... vel, når jeg ikke er tent syns jeg vel den ser litt komisk ut. Den er ikke spesielt estetisk pen.

Sier de amputerte :skratte: Deres ser jo ut som har slukt seg selv.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Nei, men helt ærlig så hadde det ikke gjort noe hvis den nakne mannen var drømmemannen. Da kunne han hatt på seg svømme-egg og jeg hadde likevel følt meg heldig. meehhe

edit: dette var svar på spm ditt, AB.

Endret av helloworld
Skrevet

Selvsagt strekt farget av at jeg selv er mann; kvinnekroppen gjør seg bedre til posering.

En mannskropp kan være imponerende, men for knudrete og knotete til å være et flott kunstverk, slik som kvinnekroppen.

Jeg mener feks at 9 av 10 jenter har penere ben enn gutter, at 9 av 10 jenter har penere ansikt enn gutter, 9 av 10 jenter har vakrere hår enn gutter. Veldig subjektivt selvsagt. Vanskelig å være objektiv her.

Synes ikke mannskroppen ser dum ut naken riktignok, med unntak som gjelder for begge kjønn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser dumt ut ja!

Anonym poster: 548c3b4debdc906d598ce4d1e805c8a1

Gjest Sunheart
Skrevet

Synes menn ser digg ut nakne. Penisen synes jeg også er estetisk vakker :)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Spøk til side, penis er jo fantastisk lite attraktiv både i slapp og stiv tilstand. Svært merkelig greie.

Men du er mann. Penis (på rett mann) er en svært attraktiv greie, både slapp og stiv. På en vilkårlig mann stiller jeg meg rimelig likegyldig til saken.

Naken mannekropp er også digg. Men av en eller annen underlig grunn er det estetisk vakrere for meg med en vilkårlig naken kvinnekropp. Ikke erotisk på noe vis, mer som et vakkert landskap. Det er underlig for meg..

Anonym poster: 64138a03c94267442674ce73dc97330a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...