Gå til innhold

forbanna drittunger!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har to bekjente som har en prikk lik bil som sivilbilen til politiet, uten de sota rutene og to antenne ser du ikke forskjellig og det er ikke noe man legger merke til i mørket nå.

Disse to kjører nå for tredje helgen på rad rundt med refleksvester, blinker inn folk, kommer ut med lommelykt å skriker "det er politiet"

Merker jeg blir ordentlig forbanna og fint å få det ut. Er ikke noe galt her, bilen og lappen i orden, men uansett alltid litt ubehagelig å bli stoppet av "politiet" og når de da skal leke seg på denmåten lurer jeg på hva som er galt med mennesker. I det heletatt hva man tenker med. Neida, jeg har humor, men et sted går det vel en grense for hva normalt oppegående mennesker skal holde på med..

Anonym poster: aad01e8c58b673fe31f3b562e1fd6e31

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du får pusse politiet på dem. Tviler på at politiet ser humoren i det - kanskje om det var et engangstilfelle men neppe om du forteller at det er tredje helga på rad.

Anonym poster: 762760ed48892b319ffbb93441b1191a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Du får pusse politiet på dem. Tviler på at politiet ser humoren 'i det - kanskje om det var et engangstilfelle men neppe om du forteller at det er tredje helga på rad.

Anonym poster: 762760ed48892b319ffbb93441b1191a

Akkurat ringt inn der og sagt ifra. Håper da virkelig det blir noe konsekvenser for de nå. Nei, han sa som meg at det ikke var greit og ble oppgitt over hele episoden.

Anonym poster: 4f4eb47224b7960ddaea6c39ea8a7b2b

• Liker 2
Gjest snoopy_93
Skrevet

Håper det ekte politiet tar "pay back" og at karma biter. :)

Skrevet

ta bilnummer og ring politiet. Det er ikke lov å utgi seg for å være politi når en ikke er det..

AnonymBruker
Skrevet

Det er straffbart å utgi seg for å være politi når man ikke er det.

Anonym poster: 2e5d0ac6a1327c42d51fdb4d5a8f4205

Skrevet

Håper du ga bilnummeret til politiet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...