Gå til innhold

Dama har bare hatt EN orgasme!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det der går seg til TS! Handler nok i de aller fleste tillfeller om trygghet på partner.

Ta det rolig,så kommer nok orgasmen hennes av seg selv etter hver tipper jeg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husk at mange kvinner trenger MINST 20 minutter med intens stimulering (gjerne innvendig og utvendig samtidig) for å komme. I tillegg må hun være maks tent, helt avslappet, og trygg på deg.

Jeg var likedan: Hadde kjæreste da jeg var 15, og et halvt år etter at jeg ble singel igjen fikk jeg mitt livs første orgasme. De neste to åra etter den første fikk jeg meg selv til å komme ca 50 % av gangene jeg prøvde ... I denne perioden var det en annen person som fikk oppleve å være tilstede da det gikk for meg; jeg var 17, og gjorde all jobben selv - det "eneste" han gjorde var å være heit og kåt ;) det var nok den ene gangen.

Det løsnet litt da jeg ble 18 - sannsynligvis fordi jeg ble sammen med en jente som var ENDA vanskeligere enn meg, og hadde lært seg all verdens triks for å få det til :P jeg fikk aldri til henne, for å si det sånn. Nå er jeg 21, og de siste to årene har det skjedd virkelig mye. Senest for noen få dager siden klarte kjæresten å gi meg seks orgasmer på ca like mange minutter, så det begynner virkelig å komme seg nå ;) men det har tatt lang tid! Hun jeg er sammen med nå (min andre jentekjæreste) er min rake motsetning, men hun har klart å finne ut av meg likevel. Men det har tatt laaaang tid ... Vi har snart vært sammen i tre år, og jeg har gått fra å være "mission impossible" til turbo på de tre årene ;)

AnonymBruker
Skrevet
det er mer synd i henne enn i deg

Det må du bare mene, men det er irrelevant for trådens tema. Jeg er mest opptatt av mitt eget sexliv, og når dama mi ikke får orgasme så er det noe jeg ønsker å gjøre noe med fordi JEG vil føle meg bedre, uavhengig av hvem det er mest synd på. Hennes motivasjon for å få orgasme er at HUN vil føle seg bedre. Folk tenker på seg selv, hvis de ikke gjorde det ville ingen overlevd.

Anonym poster: 68d2a09210af4709c504c1e3768c3614

Skrevet

Det må du bare mene, men det er irrelevant for trådens tema. Jeg er mest opptatt av mitt eget sexliv, og når dama mi ikke får orgasme så er det noe jeg ønsker å gjøre noe med fordi JEG vil føle meg bedre, uavhengig av hvem det er mest synd på. Hennes motivasjon for å få orgasme er at HUN vil føle seg bedre. Folk tenker på seg selv, hvis de ikke gjorde det ville ingen overlevd.

Hvis du ikke faktisk er ute etter å lese eller ta til deg råd fra folk som vil hjelpe deg, men kun er ute etter å finne noen å være uenig med, så gidder ikke jeg svare mer. :)

Skrevet

Hvordan fikser jeg det? Vil jo at hun skal få orgasme, ellers føler jeg meg dårlig i senga!

Jeg kan faktisk skjønne at du ønsker at damen din skal kunne oppleve det samme som du gjør når dere har sex, nettopp det å få komme. Det er noe med å gi den man er sammen med den nytelsen og selv føle at man gi dette til den man er sammen med. Helt naturlig at du synes det er kjipt å ikke kunne klare det, enda.

Håper det uansett ordner seg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje dere fokuserer for mye på at hun skal komme?

Økt forventning/krav skaper prestasjonsangst.

Selv var jeg 38 år da jeg fikk min første orgasme sammen med en mann. Da tok jeg ansvar for min egen orgasme og stimulerte klitoris mens han gled saaaakte inn og ut.

Anonym poster: 070e44c9cc7007c64addb609d2cfea52

AnonymBruker
Skrevet

Hadde typen gitt uttryk for dette, muntlig eller i kroppspråket, så hadde jeg heller aldri fått orgasme.

Det du gjør nå, om det er i slike baner du prøver å kommunisere, er å presse henne.

"Få en orgasme nå da, jenta mi, så jeg får et bevis på at jeg er god i senga.."

Turn off.

Anonym poster: 23129b949fc1ce1abfc8fb4b7af564f9

• Liker 2
Gjest Sunheart
Skrevet

Jeg fikk ikke orgasme før jeg var 32 år vaginalt, og etter det var det som noe løsnet. Nå får jeg orgasme alt for fort, nesten med engang penetrering. Så er hun veldig ung så kan det være det. Noen kommer aldri vaginalt men bare ved klitorisstimulering.

• Liker 1
Skrevet

Du høres veldig ung ut!! Og uerfaren!!

Ta det med ro, ikke stress henne. Hvis dere kan konsentrere dere om å ha bra sex og la orgasme maset ligge ei stund, så trur jeg det vil komme av seg selv. For sex er godt selv om man ikke får orgasme!!!

AnonymBruker
Skrevet

Hei TS!

Skjønner problemet ditt, og dama di sitt, da jeg har hatt det sånn selv. Dette funka for meg:

1. Snakk sammen åpent og ærlig om hva som tenner henne. Hun må nok være trygg på deg for å klare å slippe seg løs nok til å komme med deg i nærheten!

2. Ikke fokuser på orgasmen! Bare gjør det klart at å komme ikke er et mål, målet er at hun skal ha det bra. Så kan du slikke henne eller fingre eller hva hun måtte foretrekke, uten at hun skal føle et press om å måtte få orgasme. Det kan ha motsatt effekt!

3. For all del, pass på at hun er kåt nok. Det er jo individuelt hva som tenner forskjellige personer, men for meg så funker det å slikke på nipplene og kysse på halsen, så er jeg der liksom.

Prøv å gi henne klitorisorgasme først da, så kan dere avansere til å stimulere g-punkt og alt det der etterpå. Og faktisk, jeg har en venninne som ikke klarer å komme med mindre kjæresten spiller spill på mobilen mens han fingrer henne. Fordi da vet hun at han er underholdt og ikke blir utålmodig, og så kan hun bare fokusere på seg selv. Om hun tenker at han blir lei om hun ikke kommer snart, så gjør det at hun ikke klarer å komme.

Det er litt komplisert, men du og henne må finne ut av det sammen :)

Anonym poster: 2aa9033ee047f6d3ab0039095ca95815

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...