meesah Skrevet 1. mars 2013 #1 Skrevet 1. mars 2013 En tidligere kollega av meg, skal komme til meg for å ta noen øl neste uke. Det begynte med at vi pratet om ei fyllekule jeg hadde hatt på én jentekveld, hvorpå han sa han hadde veldig lyst til å se meg full. Sa at det alltids kunne ordnes, og vi har pratet litt frem og tilbake om dette (hører med en lengre historie til denne samtalen, som jeg ikke gidder å ta nå). Han sier han gleder seg. Vi har alltid hatt en god tone på jobb (ikke flørtete), og har det moro. Han spurte om han kunne sove over når han skulle være her, og jeg sa han kunne låne en av sengene til unga. De skal ikke være her selvsagt. Vennene mine sier han er interessert, men jeg kan ikke skjønne det. Vi har aldri flørtet, og han er 6 år yngre, og ikke veldig opptatt av et forhold pga studier osv. Jeg har lyst til å spørre rett ut. Men jeg er redd for at det skal ødelegge noe.
meesah Skrevet 2. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2013 Nei, for jeg vil ikke komme i en klein situasjon. Jeg vil bare være venner
sebra Skrevet 2. mars 2013 #4 Skrevet 2. mars 2013 Men tror du ikke det blir kleinere hvis du spør før dere møtes?
Gjest Herr Heftig Skrevet 3. mars 2013 #6 Skrevet 3. mars 2013 Hvis du også inviterer en del andre folk til "festen" vil det jo virke mindre date-aktig, men det har du sikkert gjort allerede?
meesah Skrevet 3. mars 2013 Forfatter #7 Skrevet 3. mars 2013 Neeei...han kjenner ingen af mine venner. Of jeg kjenner ingen af hans
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå