Gjest gjest1 Skrevet 23. mars 2004 #1 Del Skrevet 23. mars 2004 I siste utgave av Interiørmagasinet var det to forskjellige reportasjer hvor de hadde brukt samme type listverk. Utrolig pent. Jeg skal bytte lister rundt alle dører og vinduer, og tenkte å lete etter disse listene. Og i går - da jeg så på Nr 19 på TV2 - så så jeg at dette gutteparet hadde brukt akkurat de samme listene på soverommet de pusset opp. Disse listene er brede, med "riller", og en slags kloss i skjøtene. Er det noen som vet hvilke lister jeg mener? Og viktigst av alt - er det noen som vet hvor man kan få kjøpt disse listene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 23. mars 2004 #2 Del Skrevet 23. mars 2004 Det finns profilerte lister og klosser til hjørner i de fleste byggemarkeder Hilsen Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly16 Skrevet 23. mars 2004 #3 Del Skrevet 23. mars 2004 Maxbo har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2004 #4 Del Skrevet 24. mars 2004 De i Nr. 19 har konto hos Byggmakker, så de har nok handlet der. Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. mars 2004 #5 Del Skrevet 25. mars 2004 Tusen takk for svar! Da får jeg ta meg en tur til Maxbo og Byggmakker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå