AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #1 Skrevet 1. mars 2013 P-ringen falt ned i do når jeg skulle ta ut tampongen. Jeg tok den opp, skylte den godt med litt såpe og satt den inn igjen. Det var kun vann i doet da den falt. Lurer på om det var så lurt? Kan det være farlig? Dette skjedde for ca 5 timer siden, begynte å tenke på det nå. Lurer veldig på dette, takk for svar! Anonym poster: 07a42872524db79a27e207e5d3a7ce8a
LilleMy Skrevet 4. mars 2013 #2 Skrevet 4. mars 2013 Det skal gå fint, man kan jo ta den ut ved sex om ønskelig. Det var værre med meg som mistet den uten at jeg viste det, og ble gravid........
Gjest WendyClear Skrevet 4. mars 2013 #3 Skrevet 4. mars 2013 (endret) Dersom du vasket den i varmt vann burde du ta den ut å bytte, da effekten kan bli ødelagt om den utsettes for høye temperaturer. Dessuten er ikke vannet i doen helt rent selv om det er spylt ned og du kan derfor risikere å ha puttet en rekke bakterier opp der som du helst ville vært foruten. Og det kan godt hende at ringen også kan bli ødelagt av såpen, men dette kan jeg ikke huske å ha lest noe om i produktbeskrivelsen (der står det bare at den skal skylles i kaldt vann dersom en tar den ut - og ikke i mer en 3 timer). Endret 4. mars 2013 av WendyClear 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2013 #4 Skrevet 4. mars 2013 Det var værre med meg som mistet den uten at jeg viste det, og ble gravid........ Anonym poster: 3b455d38a3b316982f352321bba256bb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå