Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Prøvd på noe sånt, men da kom det error ;s

Videoannonse
Annonse
Skrevet

først står det: Unexpected error: Feil funksjon.

Også kommer det: Capturing failed. The file created is corrupted and unusable.

It will be automatically deleted.

Skrevet

wee nå fikk jeg bilde! Nå sliter jeg kun med at bildet hakker veldig i det jeg tar opp og at jeg ikke får lyd. Noen tips?

Tusen takk for all hjelp jeg har fått!

Hva med denne?

Skrevet

Hva med denne?

Ingen andre tips hvor jeg slipper å kjøpe noe?

Skrevet

Det der er en lydkabel. Det er den gule som er video.

Så nei, det vil ikke funke.

Skrevet

http://www.clasohlso...el,/Pr323272000

Hjelper det om jeg kjøper denne og kobler den røde og hvite fra spilleren og inn i dataen?

Ikke via easy cap?

Får ikke opp den linken der, men er snakk om en slik?

AG-3.5MM-2RCA01.JPG

Om du ikke har noen tilkobling for lyd på EasyCapen, så må du koble det til en lydinngang på selve dataen, ja. Ser ut som mikrofoninngangen er det man pleier å bruke på bærbare. Bare velg "microphone input" eller lign. i programmet (se videoene).

Skrevet

EasyCap er jo USB i ene enden. I den overføres både lyd og bilde.

Skrevet

TMB har rett. Googlet litt her, EasyCap har jo inngang for lyd. Hva hva guttepjokken i videoen skal med den ekstra kabelen vet jeg ikke helt. Den s-video pluggen han babler om er ihvertfall et blindspor. Har ikke kilden s-video utgang, vil man ikke på magisk vis få bedre bilde med en slik en.

Man trenger med andre ord ikke noe mer kabel. Velg rett audio device i instillingene, det blir forklart i videoene (jeg har ikke disse sakene selv, så jeg får ikke testet).

Skrevet

TMB har rett. Googlet litt her, EasyCap har jo inngang for lyd. Hva hva guttepjokken i videoen skal med den ekstra kabelen vet jeg ikke helt. Den s-video pluggen han babler om er ihvertfall et blindspor. Har ikke kilden s-video utgang, vil man ikke på magisk vis få bedre bilde med en slik en.

Man trenger med andre ord ikke noe mer kabel. Velg rett audio device i instillingene, det blir forklart i videoene (jeg har ikke disse sakene selv, så jeg får ikke testet).

Ja, det er jo alle kablene i EasyCap. Men den vil jo ikke fungere gjennom USB enheten.

Det kommer error når jeg prøver å velge USB på audio.

Derfor jeg lurer på om jeg da kan bruke en sånn kabel istedet?

Skrevet (endret)

Med litt triksing kan du kanskje få det til å funke. Men da må du ha "line in"-inngang (som regel blå runding) på PCen din.

Endret av TMB
Skrevet

Har en inngang med bilde av headsett, og en inngang med bilde av en mikrofon. Andre tips til hvordan jeg kan få lyd?

Skrevet

Har en inngang med bilde av headsett, og en inngang med bilde av en mikrofon. Andre tips til hvordan jeg kan få lyd?

(Hva er det med kidsa og googling? Dette fant jeg på 15sek)

  • 1 år senere...
Skrevet

På videospillere med to scartutganger, er det ofte bare en ene som putter ut bildesignaler. Det er ofte den merket med "TV", mens den som fungerer kun som inngang kan være kalt "aux", "decoder", "satellitt" osv. Se i bruksanvisningen hvilken scartkontakt som skal brukes til tv, det er denne du skal koble Easy Cap til (plukk vekk det der tvapparatet).Om du bruker en slik en:ce102.jpg..skal bryteren stå på "output".Siden du bruker Ulead Video studio, kan du ta en titt på http://www.youtube.com/watch?v=NpLCvNQcK7E, legg spesielt merke til der de velger "Video Standard" - om det er opptak tatt opp med norsk/europeisk utstyr, så velger du Pal B el. Pal G (de to skal gå for ca det samme). I videoen velger de NTSC, det er kun for amerikansk utstyr/video.Edit: Det er visst litt styr med driverne til EasyCap. De som følger med på CDplata, funker ikke så godt med Vista/Windows 7. Videoveiledning

Hva heter den på bildet?

Anonymous poster hash: 1ac78...ce7

Skrevet

Glem det. Den på bildet er hunkjønn, og det er også Easycap. Hva skal være mellom de to? Jeg trenger en hankjønnskabel.

Anonymous poster hash: 1ac78...ce7

Skrevet (endret)

Glem det. Den på bildet er hunkjønn, og det er også Easycap. Hva skal være mellom de to? Jeg trenger en hankjønnskabel.

Anonymous poster hash: 1ac78...ce7

En slik:

http://en.wikipedia.org/wiki/RCA_connector

Endret av Lutetium 71
Skrevet

Flott, takk! Hva skal den sorte kabelen på Easycap festes til?

Anonymous poster hash: 1ac78...ce7

Jeg har ikke Easycap selv, så du må nesten beskrive hvordan den ser ut?

Skrevet

Flott, takk! Hva skal den sorte kabelen på Easycap festes til?

Anonymous poster hash: 1ac78...ce7

Jeg bruker "sjekke"-metoden, altså jeg sjekker hvor den passer. Det er bare et sted den passer, mest sannsynlig på videospilleren. Jeg sitter her med Easy Capen foran meg, men såvidt jeg husker (det er noen år siden jeg brukte den), så var det en kabel som ikke skulle noe sted, kanskje det er den?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...