Gå til innhold

Jerntilskudd

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det viser ikke på blodprøver jeg har tatt til legen at jeg har jernmangel, men jeg var til en healer og hun var synsk osv og sa jeg hadde for lite jern. Hva skal jeg tro på? Tar for tiden Floradix Jerntilskudd. Er 16 år.

Anonym poster: 883e2b749bf480248db05e0f8db9b116

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du er 16 og tydeligvis lett å påvirke. Jeg tror du bør holde deg til vanlige leger, de har i storgrad peiling. Alternativ medisin er i storgrad humbug, beklager om noen føler seg støtt.

Hva du bør gjøre er å ta muliti vitaminer, tran (flytende helst unngå kapseleler) den flytende er mye mer konsentrert. Jeg kan ikke stresse hvor viktig kosttilskudd er for alle mennesker uansett kosthold. Du blir mindre syk og kroppen får det den trenger.

Endret av Charmander
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er 16 og tydeligvis lett å påvirke. Jeg tror du bør holde deg til vanlige leger, de har i storgrad peiling. Alternativ medisin er i storgrad humbug, beklager om noen føler seg støtt.

Hva du bør gjøre er å ta muliti vitaminer, tran (flytende helst unngå kapseleler) den flytende er mye mer konsentrert. Jeg kan ikke stresse hvor viktig kosttilskudd er for alle mennesker uansett kosthold. Du blir mindre syk og kroppen får det den trenger.

Takk for svar, det sto faktisk i et brev fra legen at jeg hadde Vitamin D-mangel, og symptomene der hørtes litt lik ut som de på jernmangel. Tror jeg holder meg til vanlige leger fra nå...

Anonym poster: 883e2b749bf480248db05e0f8db9b116

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...