Maja04 Skrevet 23. mars 2004 #21 Del Skrevet 23. mars 2004 vi skal ha vielsen 14.45-15.30 og skal til fotografen 17.00. Middagen blir derfor ikke før halv sju-sju. Jeg syns dette er blir en veldig lang pause, men skulle vi få fotografen vi ønsket måtte det bli sånn. Ønsket å ha vielsen klokken 15.30 men ingen andre brudepar ønsker visst å gifte seg samme dag som oss i kirken "vår". Jeg ser for meg at vi kan bruke en del tid rett etter vielsen til å ta familie/venne bilder utenfor kirken om været tillater det, evt inne i festlokalet. Men er det noen som har noen spenstige forslag på hvordan vi ellers kan underholde gjestene mens vi ikke er der sånn at det ikke føles som "også venter vi og venter og venter litt til..."? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 23. mars 2004 #22 Del Skrevet 23. mars 2004 Hva med fotografering? Min stefar skal gjøre dette, og vi regner med at bilder blir tatt både utenfor kirken, og utenfor selskapslokalene! tar bare 10 min å kjøre fra kirken til lokalene nemlig :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 23. mars 2004 #23 Del Skrevet 23. mars 2004 Ønsket å ha vielsen klokken 15.30 men ingen andre brudepar ønsker visst å gifte seg samme dag som oss i kirken "vår". Har det noe å si at ingen andre skulle? Vi er de eneste i vår kirke den dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maja04 Skrevet 23. mars 2004 #24 Del Skrevet 23. mars 2004 Ganske firkanta kirke som sier at den første vielsen er 14.45 og er det den eneste vielsen så skal den være da. Jeg håper i det lengste at noen andre vil gifte seg da slik at vi kan få 15.30 som hadde passa mye mye bedre... Men nå skal innbydelsene snart sendes ut så nå må vi jo nesten bare ta det tidspunktet. For det virker jo ganske uproft å fremskyve vielsen like før bryllupet? Hva skal vi gjøre i mellomtiden? Dette er midt i byen - både kirka, festen og hotellet der mange gjester vil komme til å bo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 23. mars 2004 #25 Del Skrevet 23. mars 2004 Vi kan velge mellom 14:00, 15:00 eller 16:00. Naturlig valg for oss var 14:00 av diverse årsaker: :klem2: Kvelden før blir det kos med forlover, ikke tidelig i seng :oops: Vi liker å sove til vi våkner - uten vekkerklokke (barnefri!) Får fint tid til å spise en gooood frokost Slipper å bekymre meg for at jeg må stresse med hår/sminke Min lille datter har fått sovet litt, så hun ikke er grinete i kirken :blomst_opp: God tid til å hente blomster/levere blomster Etter vielsen, kan gjestene slappe av med frukt og skravling Vi får fint tid til fotografering, før vi setter oss kl. 17:00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 23. mars 2004 #26 Del Skrevet 23. mars 2004 Vi gifter oss 1330, og har middag klokken 1700. Grunnen til at vi gifter oss 1330 er fordi vi hadde valget mellom det eller 1130 som jeg syns ble for tidlig...Vi skal servere sandwicher og øl og mineralvann når gjestene ankommer...og da blir det ca. 2,5 timer imellom ankomst hotellet og middag. Tror det passer bra jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå