vanskapning Skrevet 1. mars 2013 #1 Skrevet 1. mars 2013 Til dere som har hatt betennelse i egglederen, har dere hatt noen problemer i ettertid? Jeg hadde betennelse i november, og har hatt små stikkinger etterpå selv om jeg tok antibiotika og ble "friskmeldt". Jeg snakket med legen om smerten, hun sa jeg skulle komme tilbake dersom det ble verre og jeg fikk feber. Hun sa det kunne være sammenvoksinger.. Den siste uken har stikkingen forverret seg, det er skikkelig vondt og ømt og minner veldig om slik det var under betennelsen. I tillegg har jeg feber og er generelt dårlig ellers i kroppen. Legen jeg har vært hos har ferie, så jeg var hos en turnuslege.. Hun kunne ikke ta innvendig ultralyd og ingen som kunne var ledige, så fikk ikke sett noe - i tillegg sa hun at "uansett om det er sammenvoksinger er det jo ikke noe vi kan gjøre"... Hun klemte litt utenpå - som var VONDT - og så sa hun bare at jeg fikk komme tilbake om det ble verre.. Tok blodprøve og jeg har i det minste ikke en ny betennelse, men syns dette er veldig skremmende likevel.. Skal tilbake så snart legen ikke har ferie lenger, men vet ikke hva jeg skal gjøre i mellomtiden... Er så redd for at det skal være noe!
Gjest Mona Skrevet 1. mars 2013 #2 Skrevet 1. mars 2013 Til dere som har hatt betennelse i egglederen, har dere hatt noen problemer i ettertid? Jeg hadde betennelse i november, og har hatt små stikkinger etterpå selv om jeg tok antibiotika og ble "friskmeldt". Jeg snakket med legen om smerten, hun sa jeg skulle komme tilbake dersom det ble verre og jeg fikk feber. Hun sa det kunne være sammenvoksinger.. Den siste uken har stikkingen forverret seg, det er skikkelig vondt og ømt og minner veldig om slik det var under betennelsen. I tillegg har jeg feber og er generelt dårlig ellers i kroppen. Legen jeg har vært hos har ferie, så jeg var hos en turnuslege.. Hun kunne ikke ta innvendig ultralyd og ingen som kunne var ledige, så fikk ikke sett noe - i tillegg sa hun at "uansett om det er sammenvoksinger er det jo ikke noe vi kan gjøre"... Hun klemte litt utenpå - som var VONDT - og så sa hun bare at jeg fikk komme tilbake om det ble verre.. Tok blodprøve og jeg har i det minste ikke en ny betennelse, men syns dette er veldig skremmende likevel.. Skal tilbake så snart legen ikke har ferie lenger, men vet ikke hva jeg skal gjøre i mellomtiden... Er så redd for at det skal være noe! Jeg har hatt egglederbetennelse uten og være klar over det. Vant med smerte pga endometriose. De fant ut at begge er tette ved hjelp av lapraskopi. Det var pga betennelser det hadde skjedd. Ble overrasket sjøl . Har ikke vondt hele tiden lenger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå