Gå til innhold

Er du A eller B menneske?


Arwen

Er du A eller B menneske?  

1 stemme

  1. 1. Er du A eller B menneske?

    • A
      9
    • B
      35


Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

ABC-menneske- i perioder tidlig oppe og seint i seng, i perioder omvendt..søvnebehovet mitt varierer veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bare lille meg...

Er så langt unna A-menneske som overhodet mulig!

jeg er B-menneske og stolt av det!! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På våren er jeg både A og B menneske.

Sovner tidlig om kvelden og er vanskelig å få opp om morgenen.

Skylder på allergien jeg.

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Jeg er garantert C-menneske. Kan være lenge oppe og kvikner til på kvelden, mens sen ettermiddag og tidlig kveld (som nå) er den beste jobbetiden for meg. Men jeg prøver å tilpasse meg samfunnets rytme, og er oppe for å ta min daglige løpetur kl 0700. Jeg sover lite, og har ingen problemer med å våkne, egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg er begge deler jeg!! A menneske fordi jeg liker å legge meg tidlig, og B menneske fordi jeg liker å stå opp seint. Ergo- jeg trenger myyye søvn! ZZZzzz... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Malama

Jeg er nok B menneske.

Jeg er trøtt om kvelden, og trøtt om morgenen, men jeg trenger ikke egentlig mye søvn. Jeg trenger bare å få sove til klokka er sånn ca 9. Da kan ejg godt klare meg med 5-6 timer. Men siden jeg av jobbhensyn må opp tidligere, så er det et SLIT å komme meg ut av senga, jeg krabber til sengs før 11 nesten hver dag, og trøtt er jeg også, men det er fordi jeg er i urytme, ikke fordi jeg får for lite søvn, egentlig.

en naturlig og fin døgnrytme som jeg pleide tillegge meg i perioder under studietiden (når det passet seg slik med sene forelesninger eller eksamenslesing) er å legge meg i 3-4-5 tida, og sove til 9-10-11, men dette passer litt dårlig med resten av verden dessverre, så derfor er det i seng før jeg har lyst, og opp før jeg har lyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er absolutt A-menneske. Synes der er greit å stå opp tidlig, sover aldri lenger enn 09.00-10.00 (og da har jeg socvet leeeeenge) og elsker å legge meg tidlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Litt begge deler egentlig.

Mot min vilje ble jeg tvunget til A menneske når jeg fikk barn, og det er egentlig ganske deilig å få masse ut av dagen.

Men jeg er veeeldig glad i å sove lenge når jeg har fri fra jobb og barn, så jeg må være AB menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er Å menneske jeg... Kunne sovet resten av livet nesten.

:ler: Meg også! Får aldri nok søvn og hvis jeg ikke blir vekket av vekkeklokke, telefon eller mann så sover jeg lett til klokken er både 4 og 5 om ettermiddagen....selv om jeg ikke har gjort det på noen år da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...