AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #1 Skrevet 1. mars 2013 Jeg har lenge trodd at analsex var noe bare ekstremister drev med, men etter å ha lest litt her på forumet har jeg nå inntrykk at det er ganske vanlig. Anonym poster: 0d207b460cb2b80ff4ea83a0290559a0
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #2 Skrevet 1. mars 2013 Ikke så veldig vanlig, nei. Anonym poster: 0035927fd4b45e71ddd61a5ec72e4e65 4
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #3 Skrevet 1. mars 2013 Jeg har lenge trodd at analsex var noe bare ekstremister drev med, men etter å ha lest litt her på forumet har jeg nå inntrykk at det er ganske vanlig. Anonym poster: 0d207b460cb2b80ff4ea83a0290559a0 Det tror jeg er ganske vanlig ja. Har du tenkt å prøve det? Anonym poster: f2067cf4dd8f504134d516efab665a1a 1
Eleutheria Skrevet 1. mars 2013 #4 Skrevet 1. mars 2013 Husk at mange av de som skriver at de liker det ikke nødvendigvis praktiserer det så ofte ... Selv er jeg veldig glad i det, men det er vel et år siden sist nå ... Hadde en kort periode da jeg var 17-18 hvor det ble en del anale leker, men etter det har det vært veldig sporadisk. Når det er sagt så skjønner jeg veldig godt hvorfor mange misliker det. Kunne ikke falle meg inn å forvente at alle skal like det. Jeg vil anbefale alle å prøve en finger, en tynn liten vibrerende dildo e.l., men det er fordi jeg vet hvor godt jeg selv liker det. Mange prøver, noen finner ut at de ikke liker det, andre finner ut at de liker det veldig godt - og jeg unner alle de som potensielt liker det kjempegodt å finne ut hva de går glipp av. 6
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #5 Skrevet 1. mars 2013 Jeg har analsex med kjæresten hver gang vi har sex, så jeg anser det som normalt. Anonym poster: 3677099b7367eee92001e9ade6f93674
challenger Skrevet 1. mars 2013 #7 Skrevet 1. mars 2013 Før trodde jeg analsex var noe alle holdt på med, utenom meg(det er ikke noe for meg). Vi var en liten gjeng som satt og snakket om dette temaet nå nylig, og jeg ble faktisk litt overrasket over "resultatet". Det var kun 1 av 6 som sa han likte det(vi var både gutter og jenter), mens vi andre synes det er ekkelt. Ble ganske overrasket over at 3 av disse guttene IKKE likte det, for man har hele tiden fått prenta inn at det er noe "alle" gutter liker liksom.. 4
fresia Skrevet 1. mars 2013 #8 Skrevet 1. mars 2013 tror det er ganske vanlig å prøve/ha prøvd det hvertfall, men kanskje ikke noe alle går rundt og snakker om
Ludovica- Skrevet 1. mars 2013 #9 Skrevet 1. mars 2013 Jeg har inntrykk av at det ikke er uvanlig å ha prøvd. Derimot har jeg ikke hørt så mange si at de liker det. 2
AnonymBruker 42 Skrevet 1. mars 2013 #10 Skrevet 1. mars 2013 Uten å jobbe i SSB så vil jeg tro at det veldig vanelig å ha prøvd det. Hvis du tenker på i hvilken frekvens det blir utøvd i forhold til vanlig sex, blandt de som har begge deler så tipper jeg det er ganske skjeldent. 1
Eleutheria Skrevet 2. mars 2013 #11 Skrevet 2. mars 2013 Jeg har lenge trodd at analsex var noe bare ekstremister drev med, men etter å ha lest litt her på forumet har jeg nå inntrykk at det er ganske vanlig. Anonym poster: 0d207b460cb2b80ff4ea83a0290559a0 Jeg tror forresten ikke det er så mange ekstremister som driver med analsex. Ekstremister er vel mest opptatt av bomber og terror og slikt. 5
Skjønningen Skrevet 2. mars 2013 #12 Skrevet 2. mars 2013 Det er ikke vanlig blant de jeg kjenner, i alle fall, med unntak av de som er homoseksuelle. Selv noen av de driver ikke med det. 1
Skjønningen Skrevet 2. mars 2013 #13 Skrevet 2. mars 2013 Før trodde jeg analsex var noe alle holdt på med, utenom meg(det er ikke noe for meg). Vi var en liten gjeng som satt og snakket om dette temaet nå nylig, og jeg ble faktisk litt overrasket over "resultatet". Det var kun 1 av 6 som sa han likte det(vi var både gutter og jenter), mens vi andre synes det er ekkelt. Ble ganske overrasket over at 3 av disse guttene IKKE likte det, for man har hele tiden fått prenta inn at det er noe "alle" gutter liker liksom.. Det er ikke noe alle gutter liker, nei. Har vært med ni stykker og av de var det kun én som likte analsex.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2013 #14 Skrevet 2. mars 2013 Vanlig å ha prøvd å leke litt, middels vanlig å gjøre det en gang innimellom. Så er det alltid en eller annen taper til kjæreste som prøver å presse dama til å tro at det er veldig vanlig og at hun burde gå med på det hver gang, "for det er jo såååååå vanlig". Anonym poster: 2c006908875279fefff0f3476941f0a9 2
studerende Skrevet 2. mars 2013 #15 Skrevet 2. mars 2013 Det forekommer i 11 % av ekteskap i følge kinsey rapporten (fra 1950 tallet). I følge diverse spørreundersøkelser jeg fant har ca 40-45 % av kvinner prøvd det
guttemann Skrevet 2. mars 2013 #16 Skrevet 2. mars 2013 Før trodde jeg analsex var noe alle holdt på med, utenom meg(det er ikke noe for meg). Vi var en liten gjeng som satt og snakket om dette temaet nå nylig, og jeg ble faktisk litt overrasket over "resultatet". Det var kun 1 av 6 som sa han likte det(vi var både gutter og jenter), mens vi andre synes det er ekkelt. Ble ganske overrasket over at 3 av disse guttene IKKE likte det, for man har hele tiden fått prenta inn at det er noe "alle" gutter liker liksom.. Det er vel veldig vanlig å ville prøve. Betyr jo ikke at alle som har prøvd det får det som kjempefavoritt. Det står liksom på listen sammen med utendørssex, lett bondage, deepthroat, sex i bil, pupperunking (eller hva det nå kalles), diverse uvanlige stillinger og veldig mye annet som det er helt vanlig å ville prøve.
Gjest nobilian Skrevet 2. mars 2013 #17 Skrevet 2. mars 2013 Før trodde jeg analsex var noe alle holdt på med, utenom meg(det er ikke noe for meg). Vi var en liten gjeng som satt og snakket om dette temaet nå nylig, og jeg ble faktisk litt overrasket over "resultatet". Det var kun 1 av 6 som sa han likte det(vi var både gutter og jenter), mens vi andre synes det er ekkelt. Ble ganske overrasket over at 3 av disse guttene IKKE likte det, for man har hele tiden fått prenta inn at det er noe "alle" gutter liker liksom.. Skal ikke påstå at det er tilfellet for gjengen din, men det er ganske vanlig at folk holder kjeft med hva de liker hvis de andre synes det er ekkelt, som du sier. Tror sånne "poller" aldri blir riktige, enten de er her eller rundt kafebordet. Her får du en majoritet av ja, fordi mange nei ikke trekkes til tråden. I sosial sammenheng får du mest nei, nettopp fordi mange vil slippe å assosieres negativt av folk som æsjer seg. Ville selv aldri vært ærlig om en fetisj i en slik setting hvis den ikke var delt av de andre. 4
Gjest Sunheart Skrevet 2. mars 2013 #18 Skrevet 2. mars 2013 Jeg har også praktisert det og trodde det var vanlig ,men ifølge venninnegjengen er det ikke det
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2013 #19 Skrevet 2. mars 2013 Nei, det er ikke så vanlig. Når det lages en analtråd, så er det logisk at alle de som har hatt det og har det kommer inn i tråden og kommenterer det. De fleste har ikke analsex. Det er vondt og ubehagelig for de fleste jentene (ikke meg da). Anonym poster: f8da2ab7d70d7631ed03d6ee7901ae9e 3
Skjønningen Skrevet 2. mars 2013 #20 Skrevet 2. mars 2013 (endret) Er ikke vondt og ubehagelig men det kjennes ut som å drite for de fleste jenter (inkludert meg). Da takker jeg nei. Endret 2. mars 2013 av Skjønningen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå