Gå til innhold

Til dere med dårlig selvbilde


Gjest lll

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva om man er skallet?

Noe hår på kroppen har du sikkert ;)

Men til TS: Blir jo aldrig fornøyd etter et besøk på hårsalong! Var de EN GANG i USA, men har ikke en anelse om hvordan jeg noensinne skall få håret så perfekt igjen. Åå, det var fantastiskt :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan man bruke parykk :)

Skal man da kjøpe parykk i den hårfargen man ønsker eller bør man farge denne óg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe hår på kroppen har du sikkert ;)

Hvilke farge vil du anbefale på brystet, armene, leggene eller skrittet? 190 høy, hvit mann med forkjærlighet for svenske brunetter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke bare det å farge håret alene kan gi en selvtillit hvis man har dårlig med det fra før. Jeg er fornøyd med håret etter at jeg omsider fikk kommet meg til frisøren nylig, men jeg hater meg selv intens uansett. Det er det inni hodet man må jobbe med, og det er veldig hard jobbing.

Men ja, å føle seg fin på håret hjelper jo litt på humøret!

edit: la til noe.

Endret av super-s
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pffff

Virkelig? :balltre:

Et godt selvbilde kommer innenfra, og avgjøres ikke av hvilken hårfarge du har. Hvis noen likevel skulle kunne få et bedre selvbilde av å farge håret så har de nok iq nok til å komme på dette selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke farge vil du anbefale på brystet, armene, leggene eller skrittet? 190 høy, hvit mann med forkjærlighet for svenske brunetter.

Tenker meg at du hadde passet veldig bra i blått. Litt sånn Avatar aktig, hihi :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

If that's something you are into.

Siden du har så spesielle ønsker laget jeg en sang til deg:

Naaw! :romeo: Haha, så bra!! Hade lätt stått på tå eller fått ont i nacken för att prata med dig (eftersom jag är så kort och du är så lång!).

Du får lägga upp bilder av ditt bröst då, när det är färgat blått :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...