Gå til innhold

Seterad 14 på fly


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som er overtroiske, kan dere sitte på raden merket nr 14 på fly? Dere vet jo at det egentlig er rad 13, den bare heter 14. Har aldri skjønt dette fenomenet.

Anonym poster: 68bdb987ab847b2bd7782ac6766bbfe2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke på sånt, 13 har aldri vært noe ulykkestall for meg siden jeg traff min kjære for første gang fredag den 13 :)

Om man er redd for sånt så får man heller passe på å forhåndsbestille ett sete på flyet så slipper man å uroe seg for sånne små bagateller.

Gjest Herr Heftig
Skrevet

I Japan anses 4 og 14 som ulykkestall, så jeg vil i hvert fall ikke sitte der hvis det også er en kamuflert 13. Uff og huff.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...