AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #1 Skrevet 1. mars 2013 Dere som er overtroiske, kan dere sitte på raden merket nr 14 på fly? Dere vet jo at det egentlig er rad 13, den bare heter 14. Har aldri skjønt dette fenomenet. Anonym poster: 68bdb987ab847b2bd7782ac6766bbfe2
JeanMan Skrevet 1. mars 2013 #2 Skrevet 1. mars 2013 Jeg tror ikke på sånt, 13 har aldri vært noe ulykkestall for meg siden jeg traff min kjære for første gang fredag den 13 Om man er redd for sånt så får man heller passe på å forhåndsbestille ett sete på flyet så slipper man å uroe seg for sånne små bagateller.
Gjest Herr Heftig Skrevet 1. mars 2013 #3 Skrevet 1. mars 2013 I Japan anses 4 og 14 som ulykkestall, så jeg vil i hvert fall ikke sitte der hvis det også er en kamuflert 13. Uff og huff.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå