Gå til innhold

Dette har jeg ventet på lenge

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker det! Endelig :)

Anonym poster: 49e01cb9c62e19c8290676f02f94ed1d

• Liker 2
Skrevet

Folk som mener det er noe som heter "kjønnshårmote", og at det er noe som skal gå i bølger, bør ikke få formere seg.

Anonym poster: e6e380c82e326744ffb5d77f0df340c9

Skrevet

Er du klar til å bli deg selv igjen, eller kanskje våge det for første gang?

http://www.kjendis.n...lvere/25996559/

Anonym poster: f117c0c780ab80c9cfcc2d9873030218

Jeg har vært meg selv i mange år ;) dann og vann barbert over hele kroppen, nå og da også hodet, i andre perioder full hårvekst over alt (med unntak av ansiktet. Det klør!). Underlig nok har ikke barberskummet piplet inn i hjernebarken :ler:

Gjest Blomst83
Skrevet

Jeg har voksa meg i noen år,og det har ingen ting med "mote" å gjøre.Og jeg kommer til å fortsette med det ;)

Skrevet

Underlivet mitt følger ikke moten, hva catwalk guruene mener om kjønnshår og ikke er for meg klekkende likegyldig. Om det er full busk, halv busk, om det blir mote å skrive et shakespeare sitat i dotten, eller barbere inn ”kom og ta meg her” med ei pil ned, om det skulle bli på moten å farge dusken i alle regnbuens farger eller kjøpe en afro parykk og lime på, eller å ta extensions og flette det i pariser fletter i små søte pastellfargerike kjønnshårstrikker, eller barbere inn en panda eller søte strekfigurer så følger ikke kjønnshåret mitt med på moten. Men for all del folk må jo gjøre som de vil, men pga moten?? Really… jaja, jeg barberer meg, raker av meg alt sammen og har tenkt å forsette med det fordi jeg synes det er finest, på samme måte som jeg synes det er finest med barberte armhuler. men hva som er mote og ikke går i rykk og napp, å fjerne hårene sine har vært populært siden Kleopatras tid, men det har også vært mote å faktisk lime på en parykk på kjønnshårene så dette kommer og går, men det er jo en fordel uansett å gjøre det en vil og ønsker med sitt eget hår uavhengig av mote

• Liker 2
Skrevet

Er du klar til å bli deg selv igjen, eller kanskje våge det for første gang?

http://www.kjendis.n...lvere/25996559/

Anonym poster: f117c0c780ab80c9cfcc2d9873030218

Hva mener du bli meg selv igjen? Jeg har vokst opp i en hårløs-generasjon, så det er meg.

For min del skjønner jeg ikke greia med det store fokuset på kroppshår. Hvorfor bryr folk seg hva andre har/ikke har i trusa og under armene? Sært. Sært at kjønnshår er en del av motebildet i det hele tatt liksom.

• Liker 1
Skrevet

Kjenner det ikke en plass. Jeg klarer å tenke selv og lar ikke en trend styre om jeg skal ha glattbarbert eller hårete underliv.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du ts? Jeg mener siden du må følge moten for å være deg selv.

Jeg barberer meg, er meg selv og har ikke tenkt til å slutte med det så får mote være mote

Anonym poster: 60e03bbbac38094db3d52c6fc2e7315e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...