AnonymBruker Skrevet 28. februar 2013 #1 Skrevet 28. februar 2013 Hei! Har fått min første time på DPS, poliklinisk time. Spørsmålet mitt er, hva skjer på første time? introduksjon av meg selv? Blodprøver? Eller noe annet? Hvor lenge pleier første timen vanligvis å vare? Anonym poster: e57c1220d81fe2297657b498b31051e1
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2013 #2 Skrevet 28. februar 2013 Psykologen kommer til å spørre deg om en rekke spørsmål. Alt fra barndom, oppvekst, familieforhold osv. Du bare svarer så godt du kan. Er også mulig du får noen skjemaer du skal krysse av forskjellige ting på. Ingen blodprøver. Lykke til!
waco Skrevet 28. februar 2013 #4 Skrevet 28. februar 2013 Jeg brukte en førtifemminutter til å snakke om psykologen. Hva var motivet til å bli psykolog? Hvordan forholder psykologen seg til den endeløse strøm av ukjente mennesker? Distanserer han seg,- gjør seg utilnærmelig eller opplever følelsene på kroppen? Er det sant at nitti prosent av psykologer går selv til psykolog? Hva i serien dag er det han kjenner seg selv igjen i?
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #5 Skrevet 1. mars 2013 Jeg brukte en førtifemminutter til å snakke om psykologen. Hva var motivet til å bli psykolog? Hvordan forholder psykologen seg til den endeløse strøm av ukjente mennesker? Distanserer han seg,- gjør seg utilnærmelig eller opplever følelsene på kroppen? Er det sant at nitti prosent av psykologer går selv til psykolog? Hva i serien dag er det han kjenner seg selv igjen i? hva er det du snakker om? Anonym poster: e57c1220d81fe2297657b498b31051e1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå