Gå til innhold

Vaske bil i vaskehall

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg svarte i denne tråden for et år siden. Jeg er ikke senil, så jeg er sikker på at motoren var i gang. Så vidt jeg husker ble bilen styrt av en slags bånd som den sto på.

Det forklarer en hel del :ler:
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violetta

Det forklarer en hel del :ler:

Puh. Det var enda godt. Når jeg skrev det med at jeg ikke er senil begynte jeg å tvile litt selv. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Violetta, jeg jobber på en stasjon hvor vi har akkurat en sånn vaskehall, så kan forsikre deg om at du ikke er senil. Bilen kjøres frem til det ene hjulet treffer båndet, og en klosse bak hjulet drar bilen gjennom gaten. Motoren skal være i gang, og bilen skal stå i fri med håndbrekk av. Rattet og bremsen skal ikke røres, da går det gale. Plass til hele seks biler samtidig. Tror ikke det finnes så mange av denne i Norge, så ikke rart ingen hadde hørt om den. :)

Forøvrig kan jeg legge til at nyere vaskehaller IKKE lager riper i lakken da børstene er av gummi.

Anonymous poster hash: 78bc7...d95
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violetta

Violetta, jeg jobber på en stasjon hvor vi har akkurat en sånn vaskehall, så kan forsikre deg om at du ikke er senil. Bilen kjøres frem til det ene hjulet treffer båndet, og en klosse bak hjulet drar bilen gjennom gaten. Motoren skal være i gang, og bilen skal stå i fri med håndbrekk av. Rattet og bremsen skal ikke røres, da går det gale. Plass til hele seks biler samtidig. Tror ikke det finnes så mange av denne i Norge, så ikke rart ingen hadde hørt om den. :)

Forøvrig kan jeg legge til at nyere vaskehaller IKKE lager riper i lakken da børstene er av gummi.

Anonymous poster hash: 78bc7...d95

Tusen takk for at du fikk bekreftet at jeg ikke er senil. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Tusen takk for at du fikk bekreftet at jeg ikke er senil. :ler:

Har du ikke vasket bilen din mer enn den ene gangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Violetta

Har du ikke vasket bilen din mer enn den ene gangen?

Jo det har jeg jo, men ikke i maskin. Vasker den vanligvis for hånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...