Lullu Skrevet 23. mars 2004 #1 Del Skrevet 23. mars 2004 Ja, til fredag reiser jeg til Bergen for å finne meg kjole på Brudekjoleformidlingen. Var jo så heldig å vinne kjole/utstyr til 15 000,-!!! Er så glad, er så glad Gleder meg som bare av det. Kribler i maven!!! Tenk om jeg finner drømmekjolen ved første øyekast? Åhhhhhh!!!! Gleder meg til å dele opplevelsen med dere når jeg kommer tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendelin Skrevet 23. mars 2004 #2 Del Skrevet 23. mars 2004 Heldiggrisen :-) Skal bli gøy å høre når du kommer tilbake. Får du lov å ta bilder :klø: Sikkert mange som vil se på dem i tilfelle Massevis av lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 23. mars 2004 #3 Del Skrevet 23. mars 2004 God tur!!! *savne vinkesmiley* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 23. mars 2004 #4 Del Skrevet 23. mars 2004 God tur og lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå