Gå til innhold

Avskjedsknull?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Når man bestemmer seg for å gjøre det slutt, er det da vanlig å ta et avskjedsknull før man går hvert til sitt?

Anonym poster: 3b93ae4f9013cb674c131c4010856b03

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når man bestemmer seg for å gjøre det slutt, er det da vanlig å ta et avskjedsknull før man går hvert til sitt?

Anonym poster: 3b93ae4f9013cb674c131c4010856b03

Skrevet

Det er ikke vanlig for meg. Jeg aner ikke, og bryr meg heller ikke om hva andre gjør.

Anonym poster: 6f1ce3e6c455c2d6eb6f0495d4b18fbf

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Jeg synes det er en god idé men motparten har aldri vært enig i det, merkelig.... :klo:

Skrevet

Nei, om jeg dumper noen /bli dumpa så er det det siste jeg vil

Skrevet

Hadde det vært jeg som ble dumpa og begge ville hatt avskjedsknull, hadde jeg faen pult han til han så stjerner. Så kunne han angret. :)

Jente 20

Anonym poster: 969d1c41c9c384591dea64a1ad6c829b

  • Liker 5
Skrevet

Nei

Anonym poster: e4261d6a59cf7310a1957e222382938f

Skrevet

Det høres skikkelig rart ut.

Skrevet

Nei, det er ikke "vanlig" som i vanligere enn det motsatte. Men for all del, ingenting i veien med det heller.

Anonym poster: 7cc948f6e8403a2773290ec8fce37268

Skrevet

Altså folk må gjøre som de lyster, men for meg høres det merkelig ut.

Skrevet

Spørs vel på bruddet. Blir det brått og brutalt slutt er det kanskje ikke så lurt å "go out with a bang". Kommer man derimot til enighet om at det er best å gå fra hverandre og er enige om at det er like greit å pule fordi man er sikker på at det ikke er noen følelser igjen, og det er en bedre løsning enn å kaste seg over et tilfeldig menneske for å få seg noe ... Da kan det være greit. Vet om flere som har holdt på med eksen en stund etter bruddet fordi ingen av dem orker tanken på singelmarkedet med en gang, det er gjerne de samme som gled fra hverandre og hadde en lang, døll periode før bruddet ...

Jeg har aldri hatt breakup-sex. Ville ikke rørt noen av eksene mine idag.

Skrevet

Tja, jeg har gjort det med de av eksene mine jeg hadde fantastisk sex med

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg aldri gjort, men det er fordi mannfolka stort sett har vært utro eller løyet til meg så jeg har ikke villet hatt mer med de å gjøre. Men trur ikke at jeg hadde gjort det uansett.

Anonym poster: 8da4708484e2a4e41e7dd8c2bb8bacfe

Skrevet

Når man bestemmer seg for å gjøre det slutt, er det da vanlig å ta et avskjedsknull før man går hvert til sitt?

Anonym poster: 3b93ae4f9013cb674c131c4010856b03

Jeg har aldri gjort det. Fordi brudd er en urolig situasjon. Når jeg reiste fra min x-kone, så var det om å gjøre å evakuere hurtigst mulig, og når jeg forlot min x så var det uro.

AnonymBruker
Skrevet

Nei det var ikke aktuelt selv om vi bodde sammen et par mnd etter det var slutt.

Men hos oss var jo sexen en av grunnene til bruddet.

Anonym poster: 288d3bbb60301d0ed89ad4d8d2d7e308

Skrevet

Nei. Jeg som syntes forholdene i dag var helt på jordet, og nå er visst til og med avskjeden på ville veier.

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei! Avskjedsknull er kun for desperate mennesker.. Man slår opp pga en årsåk, finn deg heller noen andre. Man skal ikke kødde med sex når man har slått opp!

NEIENIENEINEI

Anonym poster: edd303faeb2325d05762089fbe8d4de5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...