Vendelin Skrevet 23. mars 2004 #21 Del Skrevet 23. mars 2004 Hvor mange episoder har det vært? Så bare den første jeg og større komedie skal man lete lenge etter Eneste jeg synes synd på når det gjelder dette programmet er tv-seerne..nemlig "du og jeg" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 23. mars 2004 #22 Del Skrevet 23. mars 2004 Ser på alt jeg Er rett og slett hekta på reality-show jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendelin Skrevet 23. mars 2004 #23 Del Skrevet 23. mars 2004 hehe Eneste reality som er verdt å se litt på er robinson og 71 grader nord. Bryllup er for alvorlig og personlig til å lage kommersiell underholdning av. :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 23. mars 2004 #24 Del Skrevet 23. mars 2004 Konseptet er jeg ikke enig i nei, men når det først går så kan jeg ikke dy meg jeg. Hilsen "The Reality-Queen" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendelin Skrevet 23. mars 2004 #25 Del Skrevet 23. mars 2004 :-) Hver sin smak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 23. mars 2004 #26 Del Skrevet 23. mars 2004 Skjønner at jeg gikk glipp av noe i går ja............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå