Gjest Anonym nå.... Skrevet 23. mars 2004 #1 Skrevet 23. mars 2004 Noen ganger når jeg har sex med typen min,og han slikker meg på brystene og kysser meg etterpå,merker jeg at det smaker litt stramt. nesten som svette. Synes dette er litt rart,for ofte når vi har sex er jeg ganske nydusjet. Noen andre som kjenner seg igjen,eller har noen råd for hvordan jeg kan bli kvitt dette?
Pussicat Skrevet 23. mars 2004 #2 Skrevet 23. mars 2004 Typen min har sagt at det smaker rart av puppene mine av og til. Og det til tross for at jeg er nydusja. Han sa det virka som det kom ut salt væske. Og jeg er ikke og har ikke vært gravid. I tillegg synes han at venstre brystvorte er rar og sleike på i forhold til den andre. Den er så ru og rar sier han... Så han vil bare sleike på høyre.
Gjest glamourgirl Skrevet 23. mars 2004 #3 Skrevet 23. mars 2004 Han har ikke slikka deg først da? Og så slikka brystene? Har aldri opplevd det du sier, og pussicat, hvis kjæresten min bare hadde slikka den ene puppen min, hadde jeg slått ham rett ned Den andre blir jo misunnelig, må vite
Pussicat Skrevet 23. mars 2004 #4 Skrevet 23. mars 2004 og pussicat, hvis kjæresten min bare hadde slikka den ene puppen min, hadde jeg slått ham rett ned Den andre blir jo misunnelig, må vite Hehe :-D Han koser med den puppen som er rar også. Men han putter den ikke i munnen. Han bruker helst fingra å kose med den på. Kjæresten min har kun sleika meg på puppene når han sier det er rar smak...
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2004 #5 Skrevet 23. mars 2004 Jegt tipper det er pga. tagkjertler rundt brystvorten. Talg vil gi smak etter hva du har spist o.l. Tror det er en mengde talgskjertler der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå