Gå til innhold

Vestibulitt - symptomer av og til?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg opplever med jevne mellomrom å ha alle symptomer på vestibulitt. Jeg har lest meg frem til at når det er ubehandlet så kan det etterhvert føles svie helt uten provokasjon (sex, osv). Men kan dette komme periodevis? Vare noen dager også forsvinne igjen? Eller er det slik at om man har vestibulitt så er plagene der konstant uten behandling?

Anonym poster: 3d6d54b1c863c6b5ef664ed35888dcb8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg trodde at jeg hadde vestibulitt for noen år tilbake. Var hos lege osv. Meeen, det som var årsaken til mitt problem, var bare stress! jeg er et ja menneske, og med et alvorlig syk familiemedlem, flytting til ny by for å studere etc var årsaken. + at jeg lærte meg å slappe av under sex. hadde mye støtte fra kjæresten:) Lykke til!

Anonym poster: 529c179c1986b808306a756a2d128f5e

AnonymBruker
Skrevet

Stress er en av mange ting som kan føre til vestibulitt.

I starten hadde jeg symptomer på vestibulitt nå og da, f.eks. etter hvert femte eller sjette samleie, eller enda sjeldnere hvis jeg hadde samleie sjeldent. Selv etter at jeg fikk det for fullt har jeg aldri hatt konstante smerter. Smertene kommer under og etter samleie og av og til ved sykling.

Gå til legen, be om henvisning til gynekolog. Det er stort sett den eneste måten å få en diagnose.

Anonym poster: dc629ea83ac9a49efe8bd66e86f67623

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...