AnonymBruker Skrevet 28. februar 2013 #1 Skrevet 28. februar 2013 Er det noe man kan gjøre for å få vekk øresus, eller er den der for alltid? Bruker å ha øresus ganske ofte, høres ut som vind og noen ganger piping. Anonym poster: c071a4af107e2d4d0a431d681afe4b86
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2013 #2 Skrevet 28. februar 2013 Hei Kanskje det er fuglene til naboene du hører.
Gjest LadySizz Skrevet 28. februar 2013 #3 Skrevet 28. februar 2013 Dessverre er det lite og gjøre med øresus. Har selv prøvd akupunktur,uten noe hjelp,men kan jo være verdt å prøve for din sin del da Er utrolig plagsomt,og skulle ønske de fant ut noe som kunne hjelpe,men slik er det ikke pr.dags dato..
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2013 #4 Skrevet 28. februar 2013 Tror ikke de kan gjøre noe dessverre. Du får gjøre som jeg, late som du er robot og at noen driver og justerer høresystemet Piiip. Anonym poster: aa72b2bfcc4389a8e12ec083f349901b
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2013 #5 Skrevet 28. februar 2013 Dessverre er det lite og gjøre med øresus. Har selv prøvd akupunktur,uten noe hjelp,men kan jo være verdt å prøve for din sin del da Er utrolig plagsomt,og skulle ønske de fant ut noe som kunne hjelpe,men slik er det ikke pr.dags dato.. Nei. Det er isåfall placebo, som igje betyr at det i utgangspunktet var stress som utløste det, som igjen betyr at man må roe seg ned som forsvinner det oer tid. Sånn tull er aldri verdt å prøve, fordi det FUNGERER IKKE. Du kan like gjerne begynne å tro at å stikke fingeren langt oppi tarmen skal kurere hodepine. Det gjør det ikke. Anonym poster: f4b736dd0f6672820bea54edb9c98d9c
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2013 #6 Skrevet 28. februar 2013 Jeg slet med periodevis øresus. Fant ut at det hang sammen med allergi spray (nasonex). Undersøkte litt, og spraying av nese kan føre til øresus. Når jeg ikke bruker spray slipper jeg susing, men det tar noen uker fra jeg slutter til jeg er kvitt øresusen. Anonym poster: 565b165ba2d0d6e772445af66a390bcd
Gjest Nimmel Skrevet 28. februar 2013 #7 Skrevet 28. februar 2013 (endret) Er det noe man kan gjøre for å få vekk øresus, eller er den der for alltid? Bruker å ha øresus ganske ofte, høres ut som vind og noen ganger piping. Det jeg vet at at du bør unngå omstendigheter som øker øresusen, for eksempel kraftig støy, mye stress, mangel på søvn og store fysiske anstrengelser. Jeg har selv kanskje noe som høres virker som øresus, men det har oppstått i det siste da jeg har vært hinsides stresset. For å "redusere øresus" kan noe bakgrunnstøy være nyttig. Siden øresus typisk vil komme når du skal hvile og slappe av eller sove, kan det være vesentlig å bruke en lydkilde som kan gi lav og lite engasjerende lyd og som kan slå seg av selv når du vil sove. http://www.helsenett...nitus&catid=185 Endret 28. februar 2013 av Nimmel
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå