Gå til innhold

Droppe henne?!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

For å gjøre saken enkel; jeg har vært med samme dama i 5 mnder nå, men hun har alltid sagt hun ville vente med sex til hun følte seg helt trygg på meg. "Første" gangen var for 2 uker siden, men jeg kom ikke inn.. At hun var jomfru var jeg jo klar over, men jeg tenkte at det ikke ville bli noe problem så lenge begge har følelser for hverandre og det kom nok til å gå bra. Har prøvd tre ganger etter denne første gangen, uten hell. Jeg kommer meg rett og slett ikke inn, og nå vurderer jeg å droppe henne.. Er selv en erfaren gutt som har hatt oppimot 20 sexpartnere. Å ha ei dame jeg ikke kan ha sex med er veldig vanskelig for meg..

Jeg er 20 og hun er 18 forresten.

Hva skal jeg gjøre?

Anonym poster: ce021d2ecda83c6cf987013b3ae277fb

Videoannonse
Annonse
Gjest Sunheart
Skrevet

Bruk glidemiddel eller masse spytt ,og få henne til å slappe av :) Er hun nervøs vil hun knyte seg i muskelen i underlivet, noe som vanskeliggjør samleie. Viktig å få henne trygg og avslappet

• Liker 1
Skrevet

Du sier jo INGENTING om dere har forspill eller noe. Gi oss mer å gå på mann.

Anonym poster: 1565712603aa0b91dd1fdd788cdea7dd

• Liker 4
Skrevet

Hei!

For å gjøre saken enkel; jeg har vært med samme dama i 5 mnder nå, men hun har alltid sagt hun ville vente med sex til hun følte seg helt trygg på meg. "Første" gangen var for 2 uker siden, men jeg kom ikke inn.. At hun var jomfru var jeg jo klar over, men jeg tenkte at det ikke ville bli noe problem så lenge begge har følelser for hverandre og det kom nok til å gå bra. Har prøvd tre ganger etter denne første gangen, uten hell. Jeg kommer meg rett og slett ikke inn, og nå vurderer jeg å droppe henne.. Er selv en erfaren gutt som har hatt oppimot 20 sexpartnere. Å ha ei dame jeg ikke kan ha sex med er veldig vanskelig for meg..

Jeg er 20 og hun er 18 forresten.

Hva skal jeg gjøre?

Anonym poster: ce021d2ecda83c6cf987013b3ae277fb

For en teit dame som valgte en sånn "sjarmør" som første partner.

• Liker 12
Skrevet

Kjære ts.

Pleas pleas pleas ikke ta jomfrudommen hennes. Hun kommer garrantert til å angre på at den første er en skikkelig mannehore!

Anonym poster: 2f29dac8c52d21aac63a5bcf47fc8d7e

• Liker 4
Skrevet

Hvis du ikke kommer inn, så er det jo fordi hun ikke er klar, og/eller har lyst.

Dette burde da en "erfaren" gutt som deg vite...

• Liker 12
Skrevet

Få henne til å komme først. Mye enklere å komme inn i henne da.

• Liker 2
Skrevet

... Du fortjener henne ikke. Gå fra henne, for hennes skyld.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hold deg til horer du, la de ordentlige jentene være ifred..

Anonym poster: a495f75737d827fa040f06a7ca0fc190

• Liker 3
Skrevet

Det tok forøvrig nesten en måned før min daværende kjæreste og jeg hadde sex for første gang som 16 åring... Det er faktisk veldig mange det skjer med. Du er en forbanna dritt som vurderer å droppe henne. Du har holdt ut i 5 mnd uten sex, men klarer ikke den perioden det tar før dere får det til? Sier det igjen - din forbanna dritt.

Skrevet

Før han kom igjennom vel og merke.

AnonymBruker
Skrevet

We support virgins! :opplyser:

Anonym poster: 8b312ce1c972e66d2e2baa7e52f0e52e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...