AnonymBruker Skrevet 28. februar 2013 #1 Skrevet 28. februar 2013 I helgen skal jeg besøke søsteren min som bor i en annen by. Jeg har aldri vært i den byen før, og ønsker å dra på sightseing:) men så er det jo veldig mye ski på tv, og både jeg og søsteren min er helt gale etter både langrenn, skiskyting og hopp. Men føler at vi ikke kan se på tv hele helgen, men vi vil samtidig ikke gå glipp av noe på ski! Dilemma Hva ville dere gjort? Anonym poster: 301ad1bf4cffd97f73894f07701ef53c
super-s Skrevet 28. februar 2013 #2 Skrevet 28. februar 2013 Det er det jo bare dere som kan bestemme. Hva har dere mest lyst til? merkelig spørsmål egentlig..
challenger Skrevet 28. februar 2013 #3 Skrevet 28. februar 2013 I helgen skal jeg besøke søsteren min som bor i en annen by. Jeg har aldri vært i den byen før, og ønsker å dra på sightseing:) men så er det jo veldig mye ski på tv, og både jeg og søsteren min er helt gale etter både langrenn, skiskyting og hopp. Men føler at vi ikke kan se på tv hele helgen, men vi vil samtidig ikke gå glipp av noe på ski! Dilemma Hva ville dere gjort? Anonym poster: 301ad1bf4cffd97f73894f07701ef53c På lørdag begynner jo tremila kl 12.15, og er sikkert ferdig en times tid etter det. Da kan dere jo dra på sightseeing etter den er ferdig? Er jo ikke verre enn det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå