Gå til innhold

Forandre kroppen på 3 uker?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Går det an å få strammet opp valkene rundt magene og bli litt slankere på 3 uker?

Skal på jentetur hvor vi alle er single og jeg er har lyst til å føle meg litt bedre enn jeg gjør nå.

Men gidder ikke gjøre en megainnsats hvis det uansett ikke er håp med synlig forandring på 3 uker?

Jeg er slank, men har kost meg litt for mye med brus og snacks i vinter, så magefettet tyter over buksekanten.

Anyone? :)

Anonym poster: 82c07a84aef533ce5e7db31b679e3aa0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hvis du kjører et strengt kosthold, uten utskeielser, og trener MYE (minst 3-4 ganger i uken) øktene bør være intensive uten for mye pause. Da vil du merke forskjell, du vil nok ikke bli superfit, men du vil bli kvitt litt fett. bare husk å kombinere en god kondisjons økt, med en god stryke økt.

Anonym poster: 4389a0046c0f847a16672ce422d7010e

• Liker 1
Skrevet

Ja, hvis du kjører et strengt kosthold, uten utskeielser, og trener MYE (minst 3-4 ganger i uken) øktene bør være intensive uten for mye pause. Da vil du merke forskjell, du vil nok ikke bli superfit, men du vil bli kvitt litt fett. bare husk å kombinere en god kondisjons økt, med en god stryke økt.

Takk! Kombinere som i å ta kondisjon og styrke på samme dag? :)

AnonymBruker
Skrevet

Takk! Kombinere som i å ta kondisjon og styrke på samme dag? :)

Ja, gjør helst det, også kan du jo ta en ekstra dag der du bare trener styrke, og hvis du er flink i fritiden til å gå tur eller gå/sykle til jobb/skole så vil jo dette hjelpe på også.

Bare husk at selv om du nå må trene hardt og intensivt, så pass på kroppen, ikke slit den ute eller ødelegge med å løfte feil, løpe for mye osv. da kan den skades mer enn det vil hjelpe.

• Liker 1
Skrevet

Psmf ! Les mer om det på fitnessbloggen.no , jeg mistet selv 5kg uten trening :)

AnonymBruker
Skrevet

Psmf ! Les mer om det på fitnessbloggen.no , jeg mistet selv 5kg uten trening :)

Har du lest advarselen som er skrevet på den dietten?

den er beregnet til SVÆRT overvektige, anbefalles ikke å bruke til folk med normal kroppsvekt og normal fettprosent. dessuten er lavkarbo en ganske omdiskutert diett, og mann vet fremdeles forlite i det lange løp til å kunne si om diettene er god, når man i 3 uker kjører på med masse fett og proteiner, tenk på hvor det fettet leirer seg, og ikke minst hvilken belastning det gir på nyrene.

Flott at du gikk ned 5 kg.

men jeg har ikke intrykk av at ts er over vektig, men at hun heller vil stramme opp kroppen. og man får ikke en stram kropp uten å trene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...