AnonymBruker Skrevet 28. februar 2013 #1 Skrevet 28. februar 2013 Ok, jeg visste ikke hvilket forum jeg skulle poste dette under, så det ble her... Håper på masse tips, råd og inspirasjon. Tingen er at jeg sliter litt for tiden. Jeg har ikke lyst til noen ting, og gjør ingenting. Jeg ønsker meg så veldig noe å brenne for, noe som engasjerer meg, som er gøy! Nå har jeg jo kommet til det punktet at jeg trenger et skikkelig spark i ræva for å komme i gang, og prøve ting. (jeg går også i terapi, er ikke superdeprimert, men er nok noe deprimert iom at jeg føler meg såpass tiltaksløs og "tom"). Jeg trenger inspirasjon, og håper noen har noen forslag til meg. Jeg har surfet nettet, og tenkt, og prøvd å skrive en liste over alt jeg har lyst til å gjøre. Men kommer ikke på noe. Jeg vil ut av senga, jeg vil leve og føle glede! Venter spent på masse svar Anonym poster: 1b309e3a5d46a64990c14ff77d642b95
Poserose Skrevet 28. februar 2013 #2 Skrevet 28. februar 2013 Meld deg som frivillig hos røde kors! Har selv vært i hjelpekorpset og det var veldig givende og gøy. Og så er det mennesker man garantert blir kjent med der ettersom man jobber i team Eller andre frivillige organisasjoner du kan brenne for så klart.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2013 #3 Skrevet 28. februar 2013 Et idiotisk råd, og jeg får sikkert kritikk for dette, men jeg vil anbefale deg å ta litt sol. Jeg har tatt litt sol de siste ukene og jeg merker faktisk at jeg har mer energi. Trening, noe som gir der mer energi og noe du kan brenne for. Det hjelper også på depresjon og burde vært skrevet ut på blå resept for alle som er deprimert. Kanskje du kan finne en hund du kan gå tur med eller noe? Dyr gjør deg glad! Anonym poster: 550d12e43aec7296a4ff4d2b1c4af0bd
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 28. februar 2013 #4 Skrevet 28. februar 2013 (endret) Jeg har vært mye som deg og mitt beste råd er faktisk å bare gjøre noe. Ikke bry deg om hva. Bare gjør noe spm ikke krever forberedelse. Tenk på barn som kjeder seg. Hvis du gir dem penn og papir blir det et par agressive kruseduller, men etter en stund er ungen oppslukt i en tegning. Prøv det samme! Sett deg ned og bare gjør noe til du får det til:) Andre tips: -gå lang tur, det bedrer humøret når du er i giddaløsfaser. Du får nye ideer. -ikke planlegg å gjøre noe som krever mye tilrettelegging. -ikke kjøp inn masse utstyr: hvis ungene klarer seg med kun 1 penn klarer du deg uten maling, pensler, tusjer, viskelær osv. Prosjekter faller ofte i grus fordi man "mangler noe" -gå på kurs! Da kommer du deg u Edit: skrivefeil Endret 28. februar 2013 av Kevlarsjäl
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #5 Skrevet 1. mars 2013 Jeg vil bare si tusen takk for svarene jeg har fått. Jeg er jo egentlig veldig glad i å trene, så nå SKAL jeg melde meg inn i elixia! Kanskje ta sol etter trening et par ganger:) og røde kors-forslaget var supert!! Kult! Og tusen takk Jeg har hund, så jeg kommer meg ut på tur hver dag faktisk... Men noen ganger er det et ork. Andre ganger er det stas. Spes hvis jeg går med musikk! Setter utrolig pris på at dere tok dere tid til å svare meg!! Anonym poster: 1b309e3a5d46a64990c14ff77d642b95
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #6 Skrevet 1. mars 2013 Hva med noe sånn Agilitykurs eller hva det heter? Anonym poster: 550d12e43aec7296a4ff4d2b1c4af0bd
InnvadrerHybrid Skrevet 1. mars 2013 #7 Skrevet 1. mars 2013 Ok, jeg visste ikke hvilket forum jeg skulle poste dette under, så det ble her... Håper på masse tips, råd og inspirasjon. Tingen er at jeg sliter litt for tiden. Jeg har ikke lyst til noen ting, og gjør ingenting. Jeg ønsker meg så veldig noe å brenne for, noe som engasjerer meg, som er gøy! Nå har jeg jo kommet til det punktet at jeg trenger et skikkelig spark i ræva for å komme i gang, og prøve ting. (jeg går også i terapi, er ikke superdeprimert, men er nok noe deprimert iom at jeg føler meg såpass tiltaksløs og "tom"). Jeg trenger inspirasjon, og håper noen har noen forslag til meg. Jeg har surfet nettet, og tenkt, og prøvd å skrive en liste over alt jeg har lyst til å gjøre. Men kommer ikke på noe. Jeg vil ut av senga, jeg vil leve og føle glede! Venter spent på masse svar Anonym poster: 1b309e3a5d46a64990c14ff77d642b95 Fleinsopp og 3D kino med en vennegjeng. Deretter ta de med på en nattklubb og ha tilfeldig sex senere. Sopp er faktisk sunt for psykisk helse uansett hva kvakksalvene sier. PS om du ikke for tak i fleinsopp eller fluesopp, ikke prøv å erstatt det med LSD, det kan gi varige hjerneskader!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå