blondina Skrevet 28. februar 2013 #1 Skrevet 28. februar 2013 Jeg skal til Helsinki i midten av mars og lurer på om noen har noen tips til hva man kan gjøre der. Skal være der en uke så har en del tid å slå i hjel.
LittDiva Skrevet 1. mars 2013 #2 Skrevet 1. mars 2013 Har vært der en del i forbindelse med jobb, du kan glede deg! Litt vanskelig når jeg ikke vet hva du liker og gjøre, men jeg prøver Shop ræva av deg !! Masse fine småbutikker , Stockman har " alt" det er et stort varehus midt i Helsinki. Marimekko og Iittala outlet i sentrum også. Nå husker jeg ikke om det var på Marski hvor de har sjamppis for damene 1euro per glass på fredager. Men i hvert fall i nærheten der. Spis på Zetor , kul finsk restaurant med digg mat og artig interiør. For mer fancy , gå på Lasitalo. Ta hudpleie og massasje , veldig mye billigere enn i Norge , og de er veldig dyktige. Dra i dyreparken. På sommeren kan man ta øltrikken eller en båttur i skjærgården. Skal selv dit i april , synd ikke det var før deg så kunne vært mer presis. Kanskje jeg kommer på mer ..
blondina Skrevet 1. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2013 Tusen takk for svar! Du har fått med mye av det jeg liker!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå