Gå til innhold

Valp som er hjemme alene hver dag..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg leier en sokkelleilighet. For tiden er jeg sykemeldt, og jeg har derfor lagt merke til at husvertene mine har en liten valp som de lar være alene hele dagen. Han er Max 2 mnd, og klynker, bjeffer og hyler høyt mesteparten av dagen.. Dette kan da ikke være bra?

Det samme skjer om kvelden, jeg tror de har han på vaskerommet om natta (rett over soverommet mitt) .

Det sier seg selv at dette er mildt sagt plagsomt for meg, men jeg tenker mer på den stakkars lille hunden... Nå har jeg aldri hatt hund, men er dette forsvarlig?

Anonym poster: 04bbf1e16290945c926d16cfbb3b492a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Hunder har ikke tidsoppfatning slik vi har. Synes å huske å ha blitt fortalt at det ikke er lov å la hunder stå å bjeffe på den måten, men skal ikke si noe sikkert.

Si i allefall fra til hundeeieren, kan godt hende de ikke er klar over levenet hunden lager.

Skjønner frustrasjonen din godt, har samme problem selv og begynner å bli skikkelig lei av bråket.

Anonym poster: fb41104e965b95fbab7dc4fde1323a26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars valpen, han har sikkert separasjonsangst. Ikke så rart når den er så liten.

Snakk med valpeeier, la de få en sjanse til å ordne opp i situasjonen før du tar kontakt med huseier. Det er ufattelig kjipt å bli kasta ut fordi valpen bråker.

Om situasjonen ikke bedrer seg eller de ikke vil gjøre noe med problemet, da kan du kontakte huseier.

Edit: Så at det er huseierne dine som eier valpen. Kjipt...

Endret av irrlys
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke du tilby deg å være hundepasser mens de er borte?

Det var et veldig godt forslag! Kunne det vært noe da ts?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis den er maks 2 mnd, så har de vel nettopp fått den da? Man pleier jo bruke minst en mnd på å ha alene hjemme trening og la valpen gjøre seg til rette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...