AnonymBruker Skrevet 27. februar 2013 #1 Skrevet 27. februar 2013 Får så dårlig følelse av å lese alle sex-trådene på forumet her! Alt skrytet av herlige orgasmer. Er jeg den eneste som aldri får det her? Kjæresten min sier han ikke konsentrerer seg om seg selv når vi har sex etc, fordi han vil se meg ha orgasme og. Jeg får kun orgasme ved stimulering av klitoris(da jeg gjør det selv) og jeg blir frustrert jeg og.. Sex er godt, men det blir liksom med det. Jeg vil også ha orgasme, så jeg lurer på hva problemet er, at jeg ikke får det med kjæresten min, men får det til alene. Noen tips? Og nei, han er ikke dårlig, han er fantastisk god i senga, er meg det er noe med.. Anonym poster: 16ded5e6f92ef77a10ba6a7300299272
Cecilie123 Skrevet 27. februar 2013 #2 Skrevet 27. februar 2013 Noe som jeg syntes er vært å prøva ut for dere også er at han stimulerer klitoris imens dere har rolig/kose sex, dette kan gi den orgasmen du leter etter
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2013 #3 Skrevet 27. februar 2013 Takk for tips! Han pleier å stimulere klitoris litt men gir seg alltid.. får spørre om han vil det ellers får jeg gjøre det selv! Hehe. Hjelper det også at jeg får han til å gjøre ting jeg tenner på under akten? Jeg liker veldig godt når han tar på meg(bare beføler meg) og snakker litt dirty under sex. Får det opp stemingen til en eventuel orgasme? Anonym poster: 16ded5e6f92ef77a10ba6a7300299272
LadiesMan217 Skrevet 28. februar 2013 #4 Skrevet 28. februar 2013 For å få orgasme er det så absolutt en fordel å være opphisset, så alt du vet kan tenne deg vil selvsagt hjelpe godt på vei. Å ikke få orgasme uten at klitoris stimuleres er ikke noe uvanlig, de som får vaginalorgasme er i definitivt mindretall. Hvis du vet at å stimulere klitoris er det som får deg til å komme, så sørg for å gjøre nettopp dét mens dere har sex. Prøv gjerne stillinger der du har kontrollen, f.eks. med deg på topp. Da er det lettere å prøve deg frem og kjenne etter hva som skal til for at du skal komme i mål, samt at du har bedre mulighet for å stimulere klitoris underveis på den måten. Bruk gjerne en klitorisvibrator også, den ekstra boosten det gir er ofte nok til å gi orgasme selv om man er litt nervøs og usikker. Det kan kanskje være lurt at du står for stimuleringen i begynnelsen, slik at du blir tryggere og bedre kjent med hva som skal til for å få orgasme. Da kan du lettere guide partneren din når du føler deg moden nok til å la ham forsøke seg. Lykke til!
Gjest Eurodice Skrevet 28. februar 2013 #5 Skrevet 28. februar 2013 Du skriver ingenting om oralsex. Praktiserer dere det? Det kan jeg anbefale på det varmeste. 1
Doris Day Skrevet 28. februar 2013 #6 Skrevet 28. februar 2013 Jeg sleit også med det før, men etterhvert fikk jeg til å ha han inni meg mens jeg stimulerte klitten med vibrator. De beste orgasmene får jeg når jeg sitter oppå han bak frem med vibrator, da får jeg dobbel orgasme, utvendig og innvendig samtidig - kan anbefalles...
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #7 Skrevet 1. mars 2013 Vi har prøvd oralsex, det funker dessverre bare for han. Jeg er trygg på han, så det har ikke noe med det å gjøre, jeg trives bare ikke med det. Anonym poster: 16ded5e6f92ef77a10ba6a7300299272
Inwe Skrevet 1. mars 2013 #8 Skrevet 1. mars 2013 Prøv stillinger der magen hans (eller en annen kroppsdel) kommer nær klitoris. Feks at du nærmest ligger oppå han.. Funker som bare det på meg og jeg sliter også med vaginal orgasme.. Ellers hjelper det veldig og være supertent, ært hverandre hele dagen eller noe
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #9 Skrevet 1. mars 2013 Jeg kommer bare ved oralsex... Har aldri fått orgasme ved å fingre meg selv heller! :-O Du er ikke unormal, men gjelder vel å finne det som funker for deg, og gi litt blaffen i hvordan det funker for alle andre? Anonym poster: 985f8a072100b9515be47d8289ac5132
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #10 Skrevet 1. mars 2013 For å få orgasme er det så absolutt en fordel å være opphisset, så alt du vet kan tenne deg vil selvsagt hjelpe godt på vei. Å ikke få orgasme uten at klitoris stimuleres er ikke noe uvanlig, de som får vaginalorgasme er i definitivt mindretall. Hvis du vet at å stimulere klitoris er det som får deg til å komme, så sørg for å gjøre nettopp dét mens dere har sex. Prøv gjerne stillinger der du har kontrollen, f.eks. med deg på topp. Da er det lettere å prøve deg frem og kjenne etter hva som skal til for at du skal komme i mål, samt at du har bedre mulighet for å stimulere klitoris underveis på den måten. Bruk gjerne en klitorisvibrator også, den ekstra boosten det gir er ofte nok til å gi orgasme selv om man er litt nervøs og usikker. Det kan kanskje være lurt at du står for stimuleringen i begynnelsen, slik at du blir tryggere og bedre kjent med hva som skal til for å få orgasme. Da kan du lettere guide partneren din når du føler deg moden nok til å la ham forsøke seg. Lykke til! Jeg liker også Transformers! Anonym poster: a83c0de4eba231f5e08798939766f73c
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #11 Skrevet 1. mars 2013 Hadde samme problemet tidligere. Mannen var og er fantastisk, han brukte vanvittig mye tid på meg og min nytelse, men en periode (over flere år) var jeg helt håpløs. Endte opp med å kjøpe flere leketøy på kondomeriet. Brukte kremer, glidemiddel, klitorismassasje. Jeg leste også en plass at det kunne hjelpe å onanere selv jevnlig for å få opp sexlysten. Hadde aldri mangel på lysst da, kun på å få orgasmen. Til slutt tenkte jeg at jeg driter i det. Får bare tilfredstille meg selv, og kose meg med mannen når vi hadde sex. Jeg elsket nærkontakten og alt det innebar, selv om jeg ikke fikk orgasme. Sakte men sikkert løsnet det. Jo mindre jeg prøvde, jo lettere ble det. I dag hender det fortsatt at jeg ikke får orgasme, men jeg tar ikke det så seriøst. Vi har et fantastisk sexliv, og bruker fortsatt leketøy innimellom. Kan bare ønske deg lykke til. Anonym poster: eeccbb35629e1978f2e8d911459d5866
MarieC Skrevet 2. mars 2013 #12 Skrevet 2. mars 2013 Stimuler deg selv på klitoris mens dere har sex, det blir mer som onanering selve den siste delen for å få orgasme. Anbefaler lap-dancing på en sofa, veldig bra stilling der du kan stimulere klitoris selv.
carmen81 Skrevet 2. mars 2013 #13 Skrevet 2. mars 2013 Får så dårlig følelse av å lese alle sex-trådene på forumet her! Alt skrytet av herlige orgasmer. Er jeg den eneste som aldri får det her? Kjæresten min sier han ikke konsentrerer seg om seg selv når vi har sex etc, fordi han vil se meg ha orgasme og. Jeg får kun orgasme ved stimulering av klitoris(da jeg gjør det selv) og jeg blir frustrert jeg og.. Sex er godt, men det blir liksom med det. Jeg vil også ha orgasme, så jeg lurer på hva problemet er, at jeg ikke får det med kjæresten min, men får det til alene. Noen tips? Og nei, han er ikke dårlig, han er fantastisk god i senga, er meg det er noe med.. Anonym poster: 16ded5e6f92ef77a10ba6a7300299272 Bli kjent med kroppen din og kjenn etter hvor det tenner deg å bli tatt på, det er det ene. Videre så trene bekkenmusklaturen kommer til å hjelpe deg. Det kan jeg love deg at det gjør!! Jeg fikk heller ikke orgasmer om jeg ikke stimulerte klitten mens man hadde sex, men så fikk jeg en type som visste råd. Jeg gikk plutselig fra bare klitorgasmer til alle mulige orgasmer på kort tid med han. Det som før var så vanskelig eller virket umulig, er nå hverdagskost. Prøv å få han til å finne f.eks g-punktet ditt mens han, du vil helt garantert kjenne det med engang han treffer det. Da vil du ligge der å juble;-D Men prøv å unngå å bruke vibratorer ol, heller bruk hverandre for hva det er verdt. Bli kjent med hverandre og bare lek, og ha det gøy sammen i senga eller hvor det nå måtte være:-D Bare ta det med ro, du skal se det vil sikkert ordne seg på ett vis etthvert.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2013 #14 Skrevet 2. mars 2013 Du får prøve denne. Denne får virkelig fart på høna. http://flirt.no/dildo/silikondildo/luke-02 Anonym poster: d0d0835ea38fef2dcd977ff52da26adf 1
Gjest Eurodice Skrevet 2. mars 2013 #15 Skrevet 2. mars 2013 Du får prøve denne. Denne får virkelig fart på høna. http://flirt.no/dild...ondildo/luke-02 Anonym poster: d0d0835ea38fef2dcd977ff52da26adf Tilleggsinformasjon Materiale Silikon Lengde 15cm Innvendig diameter Ø 14,5cm Diameter 14, 5 cm. Dette er en røslig dildo, ca. 45,5 cm i omkrets .
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2013 #16 Skrevet 2. mars 2013 Tilleggsinformasjon Materiale Silikon Lengde 15cm Innvendig diameter Ø 14,5cm Diameter 14, 5 cm. Dette er en røslig dildo, ca. 45,5 cm i omkrets . The one and only Luke02. Jaja, man skal ikke forvente at noen som selger dildoer aner forskjellen på diameter og omkrets. Anonym poster: d0d0835ea38fef2dcd977ff52da26adf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå